skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 da er jeg tilbake igjen her og er såååå lykkelig for det!!! har fått verdens beste julegave på forskudd:):)
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Gratulerer så masse:-) Jeg skal også bli tobarnsmamma:-) Når har du termin? Hvor gammel er nr 1?
2 søte små:-) Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Gratulerer!! Verdens flotteste julegave:-)
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Gratulerer så masse! Kjempehyggelig førjulsgave :-) Jeg skal også bli 2barnsmamma. Er også født i 1980 som du. Jeg har termin 6. juli 2009. Når blir din termin?
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2008 har en nydelig gutt på 15 mnd, så det blir to tette barn:) har ingen anelse på når jeg har termin...har ikke hatt mensen på over to mnd og får ikke kommet inn til legen før 19. januar, så det blir veldig lenge å vente!!! vi brukte 6 år på å bli gravid meg lillemann og vi hadde regnet med at vi sikkert kom til å bruke laaang tid på nr.2 + at mensen har vært veldig ustabil etter fødselen så har egentlig ikke falt meg inn å teste før 4stk forrige uke spurte om jeg var gravid!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå