Gå til innhold

bekymret:(


jordbærsmak

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 6+4 i dag. Følte meg helt bra til nå, passet på å spise sunt og være frisk hele veien, men i går beggynte jeg å bli litt forskjølet og veldig bekymret. Sikkert ble smittet av noen på jobb, alle er syke nå. I går drakk jeg masse te med sitron, ville ikke ta noen medisin. Men i dag føler at jeg har litt feber, hva kan jeg gjøre? Er det veldig farlig med litt feber? Er så lei meg:(((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg. Sønnen min på ett år har diare og oppkast, og jeg er også bekymret. Samtidig så vet jeg fra forrige gang at det meste går bra, at det kan være tilfeldigheter som gjør at det ikke gjør det og at sjansen er der uansett syk eller ei. akkurat som når du kjører bil, det kan skje ulykker du ikke kan forutse eller beskytte deg mot. Det går oftest bra!! Da jeg var rundt 4-5 uker på vei med første var jeg ganske dårlig, feber og halsbetennelse. I tillegg var jeg i et uland som student, hvor hygiene og matlaging hadde en helt annen standard enn her!! Likevel gikk det bra. Å bekymre seg er en gravids lodd tror jeg. Men ikke la det ta overhånd. Jeg tror jeg har lest her inne et sted at hvis du har feber, skal du ta paracet. det er bedre for barnet enn at du ahr feber. Surf litt her inne etter info. men prøv å tenk positivt, det går jo helst bra!!! Du kan jo gjerne si fra hvordan det går da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for sværet:) Fint å høre at jeg er ikke alene;) Håper det går bedre med sønnen din!

Jeg føler meg litt bedre nå! Drikker masse te og håper at feber blir ikke høyere, tror jeg venter litt med paracet...leste flere steder at bedre å vente hvis feber er ikke så høy. Termometeret mitt er ikke noe å stole på, men føler at feber ikke så høy som 38...håper jeg tar ikke feil. Litt dårlig tidspunkt for å være syk bare, jeg skal fly hjem til Jul på lørdag...Håper å være i form da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god bedring!!

Vi har hatt omgangssyken all 4. Ble litt stressa og redd for nurket, men var på ul onsdag, og det har ikke gått så bra på lenge....!"!!!!!!!!!! ;)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...