Gå til innhold

Jeg skal bare klage bitte litt...dere trenger ikke lese.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns ganske synd på meg selv nå. Hele november og desember har vi vært syke her i huset. Jeg jobbet kjempemye i november og har ikke hat fri en hel helg og hver gang jeg hadde en fri dag var en av guttene syke og jeg måtte ha dem hjemme fra barnehagen. Jeg fikk aldri tid til å rydde huset så det blev gjort etter barnen hadde lagt seg og jeg var helt utslitt da jeg endelig kom i seng. Lillemann har vært urolig på nettene i ukesvis og det er alltid jeg som er oppe på natten siden mannen min ikke våkner. Han står opp med guttene men det hjelper så lite men en ekstra time på morgen når man har vært oppe 1000 ganger hver natt.

Så fikk alle spysjuke uten jeg. Jeg var jo kjempeheldig men måtte springe hele natten og skifte laken i sengene til guttene fordi mannen min også spydde...så var det på jobb på morgen.

Så blev lillemann syk. Han fikk lungebetennelse og var selvfølgelig kjempedårlig. Han var hjemme over en uke og jeg var hjemme på fridagene mine og mannen var hjemme da jeg jobbet.

I helgen blev han frisk og da blev jeg syk. Har nå hatt feber i 3 dager og fler meg helt elendig.......men selvfølgelig reser mannen min vekk så jeg må dra meg ned i barnehagen hver dag og hente guttene. Mannen har selvfølgelig bilen og jeg kaver med 38 graders feber opp fjellveggen med to unger i vogn og en hoste som ikke ligner grisen. Idag skulle jeg da ha hele dagen fri og må dårlig ifred men da er selvfølgelig andre gutten blitt syk. Så her sitter vi begge to.

I tilegg har jeg mensen og herpes på leppen!!!!!

Men en ting er sikker....det kan bare bli bedre fremover og jeg har masse penger fordi jeg ikke har kjøpt en eneste julegave og ikke vært noen annen plass en jobb og hjemme på snart 2 mnd!

Ha en god dag alle sammen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, dette hørtes ikke no særlig ut!

Jeg syntes ganske synd på meg selv i går jeg og, men jeg hadde i hvertfall ikke no penger og glede meg over, he he.

God bedring, også håper jeg du får kose deg i jula!!

Skrevet

Huff da, syns absolutt du har grunn til å klage, høres ikke noe særlig ut! Har heldigvis *bank i bordet* vært skånet for sykdom her i huset i høst/vinter, håper vi slipper unna.

God bedring til dere.

Klem

P.S. Han mannen din kan du gi et spark bak fra meg, selvfølgelig skal man dele på å stå opp med barna på natta!!! Uhørt!!

Skrevet

Uffda, det var ikke noen hyggelig situasjon nei...

Aller først noen varme klemmer til deg med ønske om riktig god bedring:)

Og dernest: Synes du skal "strekke opp" mannen din litt, han må da ta mere ansvar! Man er to om å få barn, så får man være to om også de tøffe delene av å være forelder!!!

Skrevet

Tusen takk jenter.

Jeg har nok vært veldig urettferdig mot mannen min. Har steller alltid opp 100% for meg og barna. Han har et stort problem og det er at han ikke våkner om natten. Men hvis jeg vekker ham står han selvfølgelig opp men da er jo jeg alrede våken...

Vi har bare en bil og han trenger bil i jobben. Jobbe må vi jo begge to og han har hatt det mer travelt nå i det siste enn det han pleier. I tilegg har han reist med jobben. Så egentlig burde jeg ikke klage på mannen min...får veldig dårlig samvittighet nå.

Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet. Av og til må vi ta "det" ut over noen. Og da blri det vel oftest de som står nærmest oss som får det? Og godt å få skrevet ut litt her så du ikke tar det ut personlig på han. Men slike perioder er jo tunge og tøffe for en familie. Sliter veldig på. Hadde en slik høst vi også for noen år siden, og det var først etter på jeg skjønte hvor dårlig jeg var. Typisk oss mødre å bli syke når alle andre har blitt friske, fordi vi ikke føler vi kan bli syke når alle andre er det. Hvem skal da passe hus og hjem? Håper dere blir friske nå i løpet av en dag eller to. HELST I DAG, NÅ!!! Så dere får nyte resten av førjulstiden og hele jula i fulle drag!! nok må være nok:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...