ღhælgelainnღ Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 at dette mildværet gjør susen når det gjelder å spre spysjuke over alt. Tror basseluskene koser seg ekstra godt når gradestokken ligger på pluss sida. Hadde det enda kunne vært minus grader opp i mot 20, så hadde det nok ikke vært så ille tror jeg. Men nå syns jeg det har vært fryyyktelig mye spy prat på dib også. Omtrent alle har visst fått det har jeg inntrykk av? Krysser fortsatt fingre for at vi ikke blir smitta før lørdag, når vi drar på juleferie. Heldigvis ikke noe som går i barnehagen ennå, så vi får håpe håpe....God bedring til de som har det ihvertfall!
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 hehe...helt ærlig så tror jeg ikke mildværet har den helt store effekt siden det ikke er kuldegrader innomhus uansett hos folk flest. Men det er helst at dette er tiden da folk er mye ute å handler, julebord, treffer andre mennesker og folk oppholder seg stort sett innendørs i sosiale settinger. Når folk på toppen reiser for å besøke sine i Jula så blir det nok en ny topp og mer spredning til romjula og starten på nyåret. Hadde selv omgangsjuka i Jula for et par år sia...."festlig"...særlig når jeg akkurat da hadde kommet over værste kneika med svangerskaps kvalmen.
ღhælgelainnღ Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2008 I fjor fikk jeg spysjuka den 21. Begynte å kjenne meg uggen på jobben, så julelunsjen smakte ikke særlig godt. Holdt på hele natta og kom meg opp neste morgen. Var rimelig stressa pga alt som skulle gjøres før jul med gjester osv. Så jeg var ute og handlet igjen neste ettermiddag. Skikkelig slapp og guffen, men kom meg heldigvis raskt igjen. Verst å få det samtidig som unga, da man har nok med seg selv i grunn.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 KLassisk...jeg hadde planer om å gjøre ferdig husvask og alt FØR helga, men så har minsta blitt sjuk og jeg fikk ikke helt arbeidsroa jeg hadde håpa på...så her lakker dt mot å bruke helga.. fått unna noe, men tar jo 10 gang så leng tid med unger rundt leggene. Feber og hoste her da....krysser fingrene for at hun er frisk til i morra og at søsknene er friske da så jeg får en dag, hvis ikke så blir det nok barnehage på de minste på mandag så jeg får unna siste rest i fred da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå