Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har hatt ordentlig kraftige kynnere i en ukes tid nå... Men det har vært kynnere hvor magen har strammet seg og that's it.. Ikke noe vondt sånn sett. Men i natt, nå kommer kynnerene med vondter! Det er skikkelig mensensmerter, som sitter rett over skambeinet / under navlen... Er forøvrig 2 dager over termin idag.. Har sittet på www.varktimer.se en stund nå, og i følge den og når jeg trykker på knappen, er det ca. 4 1/2 minutt mellom, og de varer i ca 50 sekunder... Kan dette være veer? Jeg har liksom hele tiden sett for meg at veer er VOOOOOOONDT, men dette er kynnere med menssmerter liksom... Burde jeg ringe føden, eller vente å se om det blir vondere? Jeg er jo forvirret/engstelig/uvitende førstegangs, så jeg vet jo ikke hvordan detta funker i det hele tatt! O_o
Linda1986 Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 hei du.. jeg har det likens som deg i natt, og lurer på dette jeg også. har hatt det slik siden klokken to, har en del nedpress, og det føler som om jeg må veldig på do. (både tisse og nr to) men kommer ingenting når jeg prøver. . Kjennes ut som sterke mens smerter, og magen blir hard, men ikke som med kynnerne, er annerledes. er dette bare maserier/falske rier, eller er det the real thing?
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2008 Haha, sprøtt at vi sitter her begge to! Jeg har hatt det siden klokken 4 ca jeg da! Og, jeg og føler at jeg må tisse HELE tiden, men det kommer bare noen få dråper... Men, jeg promper i ett sett da. O_o Ja, nettopp, det er kynnere som kommer med menssmerter liksom.. Og de sitter der menssmertene pleier å sitte og.. Over skambeinet / under navlen... Har du vært i kontakt med føden enda?
Linda1986 Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 hehe, ja, men litt godt å ikke være alene da:) førstegangs og ganske usikker her.. Har ikke ringt de ennå. tanken: Tenk om det er falske rier sitter i bakhodet.. hehe.. Men, det har vart ganske lenge her i å med at det har vært siden klokken to.. har ikke tatt tida på det, men likevel.. Det er vondere når jeg røyser meg, enn når jeg sitter eller ligger, men er vondt når jeg setter meg på do (antaglig på grunn av sittestillingen man får da) .. Fikk og noen dråper ut i sta.. hehe.. Menstermin min er den 19, og ul termin 4 januar, så er litt tidlig ute også, kanskje litt derfor og at jeg ikke har ringt ennå.. Den timeren du la ut link til fikk ikke jeg til å fungere:S Hvordan føler du deg ellers? Hvordan har du vært ellers i dag, sånn før du begynte å få disse "mens smertene"? Kjennes ut som vonde mens smerter "under magen" .. og ilinger gjennom blæra nesten. vanskelig å forklare, men tror du vet hva jeg mener:o)
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2008 Får du ikke linken til å funke, eller er det timeren du ikke får til? Adressen skal være http://www.varktimer.se/ Om du ikke får timeren til å gå, prøv å trykk på den med musa en gang først... Ja, jeg er førstegangs og ganske usikkert selv. Og jeg har ikke lyst på bomtur heller, for jeg føler at jeg "bryr" de da. (Ullpurka her inne kommer til å banke meg for å ha sagt det der!) Jeg skal ærlig innrømme at jeg har lagt meg godt til rette i senga jeg altså. Ikke noe gåing eller ståing på meg nå. Er så trøtt som en dupp, men klarer jo ikke sove heller, fordi de helvetes kynnerene/veene/hva-nå-pokker-det-er kommer titt og ofte! Idag har jeg egentlig vært helt fin i formen... Har vært noen andre dager tidligere i uka hvor jeg har vært SKIKKELIG uggen, og tenkt "NÅ skjer det". Men idag har jeg faktisk vært i ok form altså! Ilinger/stikkinger hadde jeg noe SINNSYKT av tidligere i natt / går kveld. De var så vonde og hyppige at jeg nesten fikk tårer i øynene.. Men de sluttet etter ca 30minutter... Jepp, sitter nederst i magen, der hvor det er skikkelig vondt når mensen kommer!
Linda1986 Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Fikk ikke timeren til å virke, selvom jeg trykket på den.. sikkert datan som fusker:p føler det samme her, at jeg er til bry om det er "falsk alarm".. :S Jeg sitter fint plantet i sofan.. Sambo snorker som bare pok*** i senga at der er det ikke ro å få når man har vondt og har prob med å sove.. hehe.. er stuptrøtt jeg og, har ikke sovet i natt i det hele, men det kommer vel etterhvert, i allfall hvis dette er falske rier eller hva det nå kan være.. :S Jeg har og vært litt til og fra i formen, i dag har den vært ganske grei, bortsett fra at jeg ble annspent i magen utover kvelden, og har hatt en del med bekkenet i dag.. Men bortsett fra det helt fin liksom:) Hadde vært fint å vite om dette var ekte eller falske.. :S hehe Er du gammel?
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2008 Nå ringte jeg faktisk føden da... For nå har det vært litt over 4 minutter mellom i over en time.. Fikk da beskjed om at hun var opptatt i en annen telefon, og fint om jeg kunne ringe opp igjen om 10minutter. O_o Hva skjer med det a?!!!!!? Jeg tenker nå at det egentlig er like greit å kanskje heller ta en bomtur jeg altså, enn å sitte her lenger enn jeg burde med veer! (selvom jeg ikke synes de er SÅ vonde enda!) Jeg er 24!
Linda1986 Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Hehe, venter å ser hva du får som svar jeg da, så får jeg ringe og ta meg en tur jeg også.. skal gå å vekke sambo straks:) har tatt tiden jeg også, og det er 4-7 minutters mellomrom ca.. er 22 jeg.. Litt spennende dette.. Om du har msn, kan vi jo følge hverandres fremgang om du vil:)? [email protected]
MintCondition Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har hatt det sånn et par kvelder nå, med smårier et par timer, ca 1 minutts varighet og 4-5 minutt mellom. Hver gang jeg har vurdert å ringe til føden så har det såklart gitt seg...gnæh! Spent jeg, håper det skjer noe i dag! (termin 23.12)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå