Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Nå har hele familien untatt jeg, hatt den grusomme omgangssyken:( Så nå går jeg liksom bare å venter.....håper den kommer fort(og forsvinner fort igjen!!) har ikke tid til dette.... Har vasket hele huset flere ganger de siste dagene...badet har nok aldri vært så sterilt...å så er det på'n igjen! usj....skal være hoppende glad hvis jeg er ferdig til helgen!!!!!!!! skal jo bake, vaske , handle osv *frustrert i natten*
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Lite lurt å sitte oppe på natten ihvertfall. For å opprettholde et godt imunforsvar er søvn obligatorisk og skulle du du bli syk er det jo greit å ikke være utslitt i utgangspuntet. God natt!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Du mister i det minste et par kilo når du har omgangssyka...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Nå er jeg hjemme på andre dagen, pga dette. Kunne vel vært idag men ble enig med sjefen at jeg ble hjemme så ikke jeg smitter fler. Klart å smitte de fleste i huset her, og syns det holder. Sitter bare og venter på at ungene som klager på vond mage,kvalme skal innvadere badet. Jeg skubbet badet her om dagen, og det må skrubbes enda mer nå. Gubben kom ikke og la seg i natt, han forsvant inn på soverommet til eldste ungen somer hos mamman sin denne uken (rommet er nermere badet) håper vi er friske alle sammen til julaften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå