Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal damer(og noen menn) lære seg at det ikke er noe allright å hilse på døde fiskehender? Det må da gå an å lære seg å håndhilse ordentlig? Er ikke dette noe det er vanlig å lære hjemme? Får helt noia jeg av å hilse på folk som legger hånda si som en slapp sild i min..

 

Og mannfolk. Det er ikke kult å knuse andres hender heller. Vi damer synes ikke at dere er store og tøffe selv om dere klemmer til alt dere kan.

 

Er et normalt fast håndtrykk for mye å forlanga av folk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg håndhilset aldri på folk før jeg ble sammen med sambo her gjør de det hele tiden..(oslo området) Jeg bodde før mange steder i trønderlag og i nordnorge der var det ikke vanlig blant de jeg kjente i allefall. kansje de du har hilst på ikke er vant til det?

Skrevet

Det samme har eg tenkt mange ganger. Er ganske ekkelt å hilse på døde fiskehender :o) Og egentlig litt frekt, syns eg. Som om den du hilser på syns det er heilt uinteressant å hilse på deg. Er ikkje vant til å håndhilse så ofte, men når en treffer nye folk er det vanlig å håndhilse og presentere seg.

Skrevet

Enig med HI. Når jeg hilser på ei slapp hånd, tenker jeg automatisk på en veik personlighet. Så ubestemt og slækk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...