-MtG- Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Når skal damer(og noen menn) lære seg at det ikke er noe allright å hilse på døde fiskehender? Det må da gå an å lære seg å håndhilse ordentlig? Er ikke dette noe det er vanlig å lære hjemme? Får helt noia jeg av å hilse på folk som legger hånda si som en slapp sild i min.. Og mannfolk. Det er ikke kult å knuse andres hender heller. Vi damer synes ikke at dere er store og tøffe selv om dere klemmer til alt dere kan. Er et normalt fast håndtrykk for mye å forlanga av folk?
samboer87 Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 jeg håndhilset aldri på folk før jeg ble sammen med sambo her gjør de det hele tiden..(oslo området) Jeg bodde før mange steder i trønderlag og i nordnorge der var det ikke vanlig blant de jeg kjente i allefall. kansje de du har hilst på ikke er vant til det?
gærne ko Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Det samme har eg tenkt mange ganger. Er ganske ekkelt å hilse på døde fiskehender ) Og egentlig litt frekt, syns eg. Som om den du hilser på syns det er heilt uinteressant å hilse på deg. Er ikkje vant til å håndhilse så ofte, men når en treffer nye folk er det vanlig å håndhilse og presentere seg.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Enig med HI. Når jeg hilser på ei slapp hånd, tenker jeg automatisk på en veik personlighet. Så ubestemt og slækk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå