lillemor_til_to Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 eg har gutt på 1 mnd og eg ammer han..men no dei siste dagene har eg merket at eg har lite melk! ka skal eg gjør får å få mer melk i brystne? noe eg ska spise drikke? (har ingen matlyst heller)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 hmm..eneste jeg kan tenke meg, er å legge han til ofte, og pumpe deg ofte.. for jo mer man tar ut, jo mer fyller seg opp... så da kanskje du øker produksjonen litt? om du pumper deg så mye som overhodet mulig etter hvert måltid f.eks? ekke så god på det da min baby ikke tålte melka mi, men er verdt ett forsøk?
MintCondition Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Drikk nok væske Spis godt og sunt Prøv å få nok søvn og hvile (vet den der er litt tricky..) Drikk amme-te! (apoteket har) Vørterøl skal også øke produksjonen Legg til så ofte som mulig Om du har en amme-poliklinikk på sykehuset der du bor kan du også få hjelp der. Jeg fikk akupunktur for å få i gang produksjonen sist, og det hjalp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå