-fie- Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 har en lei tendens til å snu døgnet... det er så hardt å våkne om morgenen, og siden jeg er sykemeldt og mannen er på jobb ser jeg liksom ingen grunn til å stå opp heller (ihvertfall ikke i mitt morgengretne hode) Men så kommer straffen til kvelden da.. Ser ingen grunn til å gå å legge meg heller når jeg likevel kommer til å ligge å se i taket i x antall timer. Lite å finne på om natten. Flere i samme situasjon?
Tullhøna84 Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 jupp har det samme problemet! kan dra meg til langt utpå dagen og legger meg ikke før jeg blir trøtt! er 60% sykmeldt, så jobber veldig mye sent!så da går det an å dra seg! men det straffer seg de dagene jeg skal tidlig opp da
Maya_1 Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Er ikke sykemeldt, men døgnet ble snudd fort etter jeg gikk ut i permisjon Sliter skikkelig med å sove om nettene, sover så mye bedre om dagen. Og nå er alt opp-ned.. Kjedelig med så mye drit på tv om natta, bare irriterende kanaler som prøver å loppe folk for sms-kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå