Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg er så lei alt! Er så lei av å få motgang. Er så lei av å ikke føle meg godnok. Er så lei av å vente på alt mulig. Jeg elsker mannen min over alt på jord, men nå lurer jeg på om jeg skal gå fra han. Han er så perfekt og snill og grei.... Føler at han fortjener så mye mer enn en negativ sutre kjerring som meg... Er bare så utrolig lei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå