(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 faen, faen, faen... grrrr. blææææ.. lille har spydd ned sengen min, men ligger nå på sofaen og kaster opp i bøtta hvert 5. min omtrent.. flinke ungen min. sitter bare her og venter på å bli sjuk selv.
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Off da:-S Niesen min fikk det i går, og både min søster, sønn og jeg delte brus og greier. Jeg tørket spy til den store gullmedlaje, men ingen av oss har fått det enda ihvertall så... Ikke ble jeg syk sist heller. Så du går nok god mor. God bedring til lille!!
LapScouse Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Neeeeeeeeeehj.....! Ohf... trasig.. Håper det bare er 24-timers virus og at du snart får det ut av huset! *god bedring*
OsloMor Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Å nei og nei! Men, du trenger ikke å få det, jeg var den eneste av oss fire som ikke fikk det forrige gang vi hadde det. Var uggen, men spydde ikke iallefall. Lykke til og god bedring:-)!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2008 *grøss* jeg håper vi voksne ikke får det også. det er det værste som finnes å være syk når ungene er syke. blæææ. ille nok å tørke spy om man ikke sitter med spy i halsen selv. sukk. twin. ja, jeg svarte på tråden i går om niesen din og sa at den ikke hadde kommet til vår barnehage enda. snakk om å jinxe seg selv da du. hehe.
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Huff..ikke greit!!! Her fikk lillegutt det også jeg, pappaen styrte unna. God bedring!
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Uffe. Men si meg, er det en spesielt ekkel omgangssyke i år eller? Har ikke spydd på år og dag (foruten når jeg var gravid da, men det teller ikke), men i år trodde jeg jeg skulle dø på meg (i noen timer, spyinga gav seg heldigvis etter seks-sju timer). Gubben tok med seg dyna og la seg på badegulvet mens han hadde det som verst, og det snedigste av alt er at så og si alle våre barnløse venner og familiemedlemmer også har fått det i år; to kompiser av gubben ligger flate, mamma fikk det etter å ha vært innom på kaffebesøk her i helga, og nå ligger broren min også og gurgler hjemme hos mamma... Jeg har liksom vært under det inntrykk at omgangssyka rammer barnefamilier og folk som har mye kontakt med barn verst, men i år blir jo ALLE syke? Jaja, jeg trøster meg med at vi i alle fall er ferdig med styret, og så får dere andre trøste dere med at det bli likar i morra
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2008 tok bilde av henne innimellom spyingen og la det på bloggen. stakars ungen. får ikke være syk i fred engang. ;p
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2008 roheryn ja, de jeg snakker med som har hatt det sier at den er spesielt ille den typen som går nå. masse vonde mageknip og spying over flere dager til og med. :s lille sa i bilen i ste at hun hadde innmari vondt i magen, nesten som om noen stakk nåler i henne!!! tenkte litt på det da at hun kanskje ble syk men.. huff.
samboer87 Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 jep jepp her er det 3.(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) sykemeldinga mi for de jeg har omgangsyke med oppkast pg diare og har og hat thøy feber...... er sykemeldt nå men drar på jobb på freda for det fordi det er avslutning i parken min...er leder i friluftspark og nesten alle barna er syke...tror den er skikkelig tøff i år. jeg pleier aldri å være så syk! spyr og spyr...og får heller ikke sove...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå