Gå til innhold

Modningsakupunktur?

Anbefalte innlegg

Gjest ~Xmas08~
Skrevet

Noen her som har fått dette,og hvordan gikk det med fødsel etter akupunkturen? Tror du selv den fungerte? fødte du mange dager etter akupunkturen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi fikk nummer en gikk jeg å tok modningsakupunktur ca 2-3 ganger i uken fra uke 36 og hun ble født to dager før termindato. Du må huske at modningsakupunktur hovedsakelig er for å modne deg og ikke for å få fødselen i gang mye før tiden... :-)

Jeg tror det hjelper.... Da vi kom inn på sykehuset og jordmoren undersøkte meg kommenterte hun straks at jeg var veldig moden og kroppen klar for fødselen (og det var før jeg hadde sagt at jeg hadde gått å fått akupunktur.)

Jeg skal gå å få akupunktur denne gangen også, for jeg tror at det hjelper!! :-)

Skrevet

Jeg gikk til modning med nr 2 og har nå og fått modningsaku med nr 3 (som ennå ikke har ploppet ut). Kroppen var veldig klar for fødsel da veene startet, Fødte til termin med nr 2 og hadde et veldig greitt fødselsforløp. I motsetning til førstemann som tok laaang tid. Nå har jeg gjennomført 4 behandlinger og aku sier kroppen er fødeklar, så nå bare venter jeg, men det er 9 dager igjen til termin ennå. Jeg fikk igangsettingsaku igår, har hatt endel menssmerter og kynnere i natt. Blir spennende å se om det skjer noe......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...