Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 hei. vet ikke helt åssen jeg skal forklare eller spørre men eg prøver... jeg er ei jente på 22 med ei tulle på 3 år å venter nr 2. er alene mor å det er ikke no far i bilde på noen av dem :S ingen av disse svangerskapa har vert planlagt men jeg blir jo gravid bare jeg ser på et manne bein uansett hvor flink jeg er med pravansjon første barn var et one night stan men jeg valgte å beholde det å det har jeg ikke angret et sekund på. men nå har jeg blitt u planlagt gravid med en jeg var sammen med men som viste seg så fort jeg ble gravid å ikke være drømme gutten like vel. innvikla historie men han var abselutt ikke snill med hverken meg eller jenta mi for å si det sånn. så nå sitter jeg her alene med snart to barn uten fedre. det som er tingen her da er at i går fikk jeg høre fra flere folk at et familie medlem som står meg veldig nær har gått å sagt at jeg var dum som beholt denne siste løsungen også, å at jeg aldri kom til å få meg noen mann med disse barna på slep for det var jo ingen som ville ha en sånn ferdig løsning som meg. er det virkelig ingen som vil ha en pakke løsning som dette? kommer jeg til å være alene resten av livet mitt fordi jeg valgte å ta ansvaret for at jeg spredde beina? ingen ting dere sier kan være vondere enn å høre at min nærmeste har sagt dette så jeg vil dere skal være helt ærlige med meg!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Hvorfor skal barna dine vokse opp uten fedre fordi du sprer beina dine ? Trailertrash
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Å jo da, både min mann og jeg har pakkeløsning så det holder. 7 barn tilsammen når vi alle er samlet. Med barn fra flere kanter, så dette gfår nok så bra skal du vite. Viktigste er at du stiller opp for barna dine, fedrene kan du slenge til løvene og anonym over kan du tre en løve oppi ræva på.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Selvfølgelig kommer du ikke til å være alene resten av livet! Vi lever i år 2008 å det fins mange som deg! menner er ikke trangsynte i dag. Drømmemannen din er den mannen som kan elske både deg og barna dine! ikke ta til takke med mindre for du fortjerner lykke du også! Ingen mann rynker på nesa i dag om du har barn fra før!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Selvfølgelig er det noen der ute for deg. Du er bare nødt til å være litt ekstra forsiktig når du skal bestemme deg for om vedkommende er verdt å satse på eller ikke, siden du har to barn å tenke på. Jeg har et barn fra et tidligere forhold, og jeg tenkte at jeg kom aldri i verden til å finne noen som ville ha meg. Jeg fikk en kar som syntes det var stas med full pakke. De finnes der ute. Du må ta et oppgjør med dette familiemedlemmet. Stygg ting å si. Lykke til. Husk at du får det du syns at du selv fortjener, så vær sikker på at du finner deg en som fortjener dere alle tre.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Når en møter noe betyr jo førsteinntrykket mye. Alenemor til to med ulike fedre der ingen er i bilde høres ikke spesielt tiltrekkende ut. En tenker vel raskt at en har litt dårlig dømmekraft, og selv om prevensjon sviker så burde en kanskje lært andre gang? (spiral og kondom). Sier kanskje litt om hvilken type menn en tilrekkes av. Men om en får tid til å bli kjent med deg vil jo saken være en helt annen, og da kommer barn bøygen om: vil jeg bli tobarnsfar? Ikke bare stefar, men tobarnsfar siden du er alene (lite/ingen kontakt med bio?) Mange aleneforeldre som får nye partnere, og det vil sikkert du også. Om du virkelig mener at du blir gravid uansett prevensjon anbefaler jeg deg til å slutte å ha sex til du finner deg en mann som vil være din kjæreste, dine barns far og ikke minst stille opp om du blir gravid. Forstår at det er sårende at familien sier slikt om deg.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 synes det flott av deg jeg står respekt av å ikke ta abort synes jeg selv om det vil bli vanskelig. og det finnes menn som liker barn også... du er ikke dømt til et liv alene selv om du har barn!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Jeg kjenner ei som var i din sitvasjon. Hun er i dag gift, og har flere barn med ektemannen:) Han er ikke far til de to første. Så håp er der. Men jeg tror det er det siste du skal tenke på nå. Det du skal konsentrere deg om, er deg selv og dine barn. En mann kommer nok den dagen du er klar for det:) Og bare en kommentar til et av svarene du har fått; de fleste har mer enn en sexpartner i løpet av livet. Noen er litt uheldige, og blir gravide når det ikke burde skje. Andre klarer å "skjule" antallet partnere, ved at de ikke blir gravide. Ingen av dem er trash. Syns heller det er flott at jenter tar ansvar når uhellet først er ute, og ikke velger abort som den enkle løsningen. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 Min venninne er alenemor til 2, med forskjellig fedre, hvor ingen av de er i bilde! og jeg skal skrive under på at de barna IKKE er noen last for henne da det gjelder å finne seg mann!!!! Hun har datet flere menn, og ingen av de har blitt skremt av det faktum at hun har to barn med to ulike! Nå har hun funnet drømmemannen og det til tross for at hun ikke vil ha flere barn og han har ingen, kun hennes! Og alikevel har han akseptert hennes valg og tatt til seg hennes barn som sine egne! Så det går ann og etter det jeg har hørt fra henne har det ikke vært noen problemer!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 Dette familiemedlemmet syntes jeg du skal legge på is en laaaang stund. Et stygt menneske. Og ikke bare stygt men også tydligvis desillusjonert. Vi lever nemlig i 2008. Å ha sex er vanlig- også før ekteskapet. Jeg har to venner som har 4 og 5 barn. Disse har begge fått nye partnere. (I det ene tilfelle en rå kjekk kar med hytte på Tjøme. Den andre en ganske alminnelig arbeidskar som er supersnill.) Det er noen der ute for deg også.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #11 Skrevet 17. desember 2008 tusen takk for kjempe mange fine å oppløftende svar! takke klem til alle
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 Hvis du møter en mann som virkelig liker deg og er glad i barn, kan jeg ikke tenke meg at han ville velge deg vekk bare fordi barna dine har to fedre i stedet for en. Forøvrig var det utrolig stygt av et familiemedlem å kalle barnet ditt løsunge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå