Februar-glede!!! Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Hei jenter! Jeg går ut i permisjon om seks uker. Så har jeg lyst til å forandre på foreldrepengene. Dvs jeg har søkt om 80 % i 12 mnd, men vil skifte til 100 % i ti mnd. Er det mulig å gjøre om på det nå?? Vi tjener jo mye bedre på å få 100% i ti mnd har jeg regnet ut!! Håper på svar!!
Maya_1 Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Jeg fikk beskjed om at dette var eneste jeg ikke kunne endre i ettertid, jeg hadde lyst gå andre veien..hehe. Men har du fått behandlet og innvilget søknaden? Siden du ikke har begynt på permisjon enda kan det jo hende, jeg ville tatt kontakt med NAV lokalt og spurt de
lillemor79 Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 hei. det skal du kunne gjøre så lenge du ikke har gått ut ennå. jeg snakket med nav, og de sa at det kunne jeg gjøre. helt frem til perm,men ikke etter perm har startet, da var det verre. men virket ikke helt umulig heller- så lenge det ikke er langt uti. var pga at folk ikke skulle jukse til deg mer penger ved å forandre frem og tilbake sa hun
Februar-glede!!! Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2008 Takk for svar!! Får ta en telefon til NAV i morgen tidlig jeg. Det eneste jeg er redd for er at det da plutselig skal ta flere mnd før jeg får utbetalt foreldrepenger. Dere vet hvor trege NAV kan være:-) Det ordner seg nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå