To trollunger + en spire Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Hva gir dere? Har ikke bestemt meg, men vurderer kinobiletter - vin - twist... Hva annet?
SuperGlad Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 jeg skal bare lage noe julegodteri å gi i en krukke som ungene har malet.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 jeg kjøpte en pakke konfekt som de kunne få. bare sånn til og dele. men nå vet jeg ikke for småen nekter og gi den bort... hehe. vet ikke hvor vitt det er verd et skrikende barn som roper "MIN KONFEKT" hehe
To trollunger + en spire Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2008 Det var jo en kjempeflott gave - dit kommer nok aldri jeg :-)
Mom2Two Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Kjøpte gavekort i cd-sjappe + god sjokolade.
*ViMsA* Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 jeg vurderer å kjøpe Melkesjokoladehjerter. Litt søte og koster ikke all verden. for om jeg må kjøpe til alle de ansatte på våre to avd er det 9-10 stk...:S og vi har ikke god råd. vet ikke helt hvordan løse dette...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 kan du ikke kjøpe noe på deling til alle som de kan ha på pauserommet i romhjulen?
Anne-B. Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Konfekt. Eller stearinlys. Det trenger ikke være så veldig stort, noe helt enkelt noe, bare.
samboer87 Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 det hørtes ut som fine gaver. tenkte å gi ullsokker egentlig jeg men får se.. kansje konfekt...hmm diskutere med mannen i morgen:P men så har vi bare 200kr igjen på konto som skal vare til 25des så får se:P
Mamma*til*Emma Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 Jobber selv i barnehage, og det er alltid kjempehyggelig å få en liten oppmerksomhet til jul. Trenger absolutt ikke være noe stort, som regel sjokolade, en liten julepynt, telysholder el.l. Men det er tanken bak som varmer, fint å bli satt pris på. Koselig med julekort av barnet/ barna. Skal ikke være noe "tvang", man trenger ikke kjøpe hvis man ikke har råd eller lyst. Det viktigste er uansett et smil og noen hyggelige ord! Som regel er personalet veldig slitne før jul, etter en hard høst med innkjøring av nye barn og personale, som oftest mye sykdom, lite vikarer, juleforberedelser og høygira unger Så en liten oppmerksomhet blir garantert satt pris på
-------- Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 Dem fikk en telyse stake. En engel. Var kjempe fin, står inne på avdelingen..
enigma Skrevet 18. desember 2008 #13 Skrevet 18. desember 2008 Vi gav dem en pakke god te og en pakke med god kaffe + litt snop. Slik at de kan kose seg i pausene :-)
alvis Skrevet 18. desember 2008 #14 Skrevet 18. desember 2008 Jeg leverte julegaven igår. Kjøpte nøtter, sjokolade, laban sure skrikeunger, kjeks, pepperkaker som guttene har bakt, mandariner, druver og gløgg. La alt opp i en korg og et julekort på toppen. Så la jeg det på pauserommet til de ansatte.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 18. desember 2008 #15 Skrevet 18. desember 2008 Har kjøpt en super håndkrem til de hver.
snuppedupp Skrevet 18. desember 2008 #16 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har kjøpt julelys til hver av dem. De kostet 40 kr stk og er veldig fine. Det er jo bare en liten oppmerksomhet. Eller så har jeg gitt konfekt, kaffe/ te, kaffekrus og slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå