*ViMsA* Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 min 3,5 åring vil gjerne gi julegave til den ene fagarbeideren på sin avdeling, for hun er så glad i henne! Jeg lovte at hun skulle få lov til det. Men kom til å tenke på de andre ansatte der... Det er da 2 damer til, og vi er virkelig storfornøyde med den avdelingen, så tenkte de også kan få en liten ting. Det er en mann der en dag i uken, men må han også få? det er vel ikke naturlig? Og så kommer enda et problem; minstens avdeling. Hun har ikke knyttet seg så ekstremt til en spesiell voksen, eller til barnehagen i det hele tatt. Vi har en dame som vi voksne er veldig begeistret for der, men de er 3 til, bl.a. primærkontakten, og en dame som er veldig hyggelig og prøver veldig. Må vi da gi til alle disse også? Det begynner bli veldig dyrt tenker jeg da... Og hva er det vanlig å gi? Så at det var en liten debatt om kommunalt ansatte, men dette er en privat barnehage uansett. Jeg takker så mye for all hjelp!!!
samboer87 Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 veit du hva de blir glade uansett hva du gir:) Om det så er et kort, kansje med bilde av barna? trenger ikke være noe dyrt no...:=)
Mayken Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 På avdelingen til snuppa er de 4 ansatte. Jeg kjøpte inn en liten kakeboks (10 kr på Nille) Og fylte denne med mandariner, hjemmelagede julekaker. twist, litt annen sjokolade og en pose med julete, og gav den til alle 4 på avdelingen sammen med et julekort av snuppa. I tillegg har jeg strikket tovede musetøffler til hver enkelt av dem, men det hadde strengt tatt ikke vært nødvendig, men siden jeg er sykemeldt og har fritidsproblemer ble det bare slik. Men hvis du lager en liten "koseboks", så får du jo gitt noe til alle de ansatte som har med barna dine å gjøre uten at det blir så dyrt. Bare et forslag.
To fine gutter Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Jeg gir en konfekteske til alle på avdelingen, om de er der 5 eller en dag i uken spiller ingen rolle! De jobber alle for at min gutt skal ha det bra når han er i bhg.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Stemmer litt for den kakeboks-idéen. At det er til alle på pauserommet, men at jenta di gir den til hun som hun er så glad i. Vi lagde brente mandler hjemme og tok med et glass til pauserommet, men det var vår kontakt som tok i mot.
Hikken Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Her er noen av tingene jeg har fått av mine små i barnehagen: -julepynt (engler og nisser og ting som glitrer) -kopp med navn -bilde av barna/julekort med bilde -sjokolade -kokebok -rødt julefleecepledd (eller jøleteppe som det stod på kortet;-) og masse annet småstæsh :-) Alt kommer frem til jul hvert år! (Bortsett fra sjokolade, de kom seg vel ikke hjem fra bhg en gang. mmm, sjokolade..)
Ksenia & Anjem Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 enetn gir man til alle, eller ingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå