Gå til innhold

Manuell brystpumpe eller Eletrisk? (samme på skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva folk anbefaler? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er faktisk blitt anbefalt manuell, med mindre man har veldig mye melk. Av ukjent begrunnelse :P

Venter og ser hva behov som melder seg..

Skrevet

Jeg hadde manuell sist, og vil ha elektrisk nå..hadde ikke dreisen på den manuelle jeg ihvertfall ;)

Skrevet

Kommer vel mest an på hvor mye du trenger å pumpe deg. Ikke sikkert du trenger brystpumpe i det hele tatt. Hvis du derimot må pumpe deg fordi det er eneste måte å få matet baby (sonde, svelgeproblem, sugeproblem osv) så ville jeg valgt elektrisk, for da må jo du pumpe hver gang... Ellers tror jeg en manuell i bakhånd kan være greit nok.

Skrevet

Jeg hadde manuell sist, skal kjøpe meg elektrisk denne gangen.

Gikk så tregt m den manuelle.

Skrevet

hadde begge deler sist..

eller jeg hadde den iq greia til avent. Og den er jo både manuell og elektrisk. Skal bruke den denne gangen også..

Er utrolig greit å ha pumpe. hvertfall for meg som har barn fra før.. Da kan jeg pumpe innimellom slik at storesøster kan mate babyen og føle seg inkludert.

Skrevet

Kjøper dere den elektriske så kan den brukes manuelt også. Jeg har en sånn som jeg brukte forrige gang og varierte mellom de to pumpefunksjonene. Noen ganger var det greitt å gjøre det selv, mens andre ganger var det greitt å bare kunne sitte å slappe av mens det ble gjort :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...