Herlige barn har jeg fått Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Dersom dere var og skulle handle dere klær og dere betalte en lavere pris på et eller flere av plaggene i forhold til normalpris, hadde dere da gått tilbake og sagt ifra? Eller hadde dere tatt det som er salgskupp?
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Nå får jeg kanskje hele dib etter meg, men.. Jeg hadde nok ikke gått tilbake - om det ikke var altfor mye lavere pris! Jeg tenker sånn at butikkene tjener det de må anyways, pluss litt til, og alle de ansatte får uansett den lønnen de har rett på, såå..
alvis Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Jeg hadde nok gått tilbake og sagt ifra.
Ksenia & Anjem Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 nei jeg hadde ikke gått tilbake...ærlig talt, og de som sier de hadde gjort det tror jeg ikkenoe på..
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Nei det hadde jeg ikke. De tjener nok garantert på det likevel - og så lenge ikke den ene ekspeditøren blir holdt personlig ansvarlig synes jeg det er greit å ikke si noe.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Jeg hadde sannsynligvis ikke reagert om ikke prisen var "sinnsyk" eller åpenbart feil, feks om det står 1999,- på lappen og så har varen gått inn til 19,99, altså "kommafeil". Er det noe som passer med et prosentavslag eller så så sier jeg ikke noe (om jeg merker det) siden jeg som jobber i butikk selv vet at det ofte er kampanjer på ting som ikke nødvendigvis har blitt merket (enda). Det forventer jeg heller ikke av mine kunder - det er vårt ansvar at varene går inn til riktig pris, men det er seff hyggelig om noen sier i fra (og da hadde jeg heller sannsynligvis ikke tatt de kronene ekstra, med mindre det var sånn som første feilen jeg beskrev).
twilla Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 I en liten, "personlig" butikk ville jeg sagt fra. På H&M, Lindex e.l. ville jeg sikkert gått smilende ut
UnePune äntligen hemma! Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Om jeg i det hele tatt hadde lagt merke til det, så hadde jeg nok regnet med at det var på salg uten at jeg hadde lagt merke til det...er ikke alltid like prisbevisst når jeg shopper =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå