Gå til innhold

At et TAKK kan bety så mye!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble rett og slett så glad i dag!

Ikke noe stort, men jeg hjalp en av kollegaene mine litt på jobben i dag. Bare noen praktiske oppgaver som jeg tok for henne for hun hadde det veldig travelt på morgenen, men jeg hadde ganske god tid.

Senere på dagen i dag kom hun bort til meg og takket for at jeg hadde hjulpet henne på morgenen. Det hadde gjort dagen hennes mye lettere.

Jeg ble så paff! Dette er ikke en person som jeg forventet å få noen slik tilbakemelding fra, og det er kanskje derfor jeg ble så glad. Tenk at hun SÅ meg, og at hun tok seg bryet med å fortelle meg at hun satte pris på det jeg hadde gjort.

Tror ikke det bare er jeg som ikke er flink nok til å fortelle dem rundt meg at jeg setter pris på dem og det de gjør. Jeg fikk virkelig noe å tenke på i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååååååå jeg syns ikke det er er rart at du blir glad av et takk! Det er deilig å bli sett og satt pris på! En fin opplevelse rett og slett, og det er toppen!

Skrevet

Takk for en fin påminnelse. Det du forteller illustrerer så fint hvordan vi kan skape positive sirkler rundt oss i stedet for å fanges i negativitet. Hun ble glad fordi du hjalp henne og du ble glad fordi hun ble glad og sa takk.

Jeg skal også prøve å være flinkere å si at jeg setter pris på dem som er rundt meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...