Gå til innhold

Noen som kan svare meg?? (samme som 3.trimester)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært flere ganger ut og inn av sykehuset med premature rier... (gikk tidligere under nicket mamma_til_kristoffer5år)

Er nå i uke 34+6 (torsdag) og i dag så har det gjort sykt vondt i korsryggen og hele ryggen egentlig... magen har strammet seg med jevne mellomrom og jeg har de mens murringene...

Har tatt meg en varm dusj for å se om det hjelper, men synes ikke det hjalp noe....

Har ikke tatt tiden i det hele tatt på hvor lang tid det er mellom hver gang, men har et par sp.mål

1, jeg merker han beveger seg i mellom hver gang det strammer seg, er det noen flere som merker babyen i magen mellom rier/kynnere eller hva det nå enn er jeg har?

2, har sann utflodaktig lukt, ikke det at jeg har luktet på det, men merker det... mange sier at det kan lukte av foster vann, men kan ikke si at det har gått..... noen som har reagert på det?

3, slimproppen gikk for en stund tilbake men her om dagen tror jeg resten kom... kan det ha noe å si? at litt kom da og litt kom nå?

4, og fra når skal jeg ta tiden? fra jeg merker at magen strammer seg, fra jeg kjenner smerten i rygg/bekken...??

Har snakket med føden, og de ba meg ta tiden..... for å så evt ringe tilbake....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...