Gå til innhold

Fler som skal føde på Kongsvinger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virker ikke som det er så mange som skal føde på kongsvinger, det er jo bare bra. Hørt det er sååå mange som skal ha baby i mars. Så for meg å bli liggende på gangen.... He he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veit om flere i månedskifte mars-april, så det blir spennende å se hvor fullt det blir der.

Kanskje de fleste er på 3.trimester istedenfor terminklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er på snartvisitt fra april klubben. har termin 9.4. så kan godt havne i mars. Skal føde på Kongsvinger ja. Er første gang og er spent.

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal føde på Kongsvinger og har termin 19. mars. Bor i Oslo, så håper vi rekker fram, haha... Er derfra, så vi ville dit vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal føde på Kongsvinger og har termin 19. mars. Bor i Oslo, så håper vi rekker fram, haha... Er derfra, så vi ville dit vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt så mye bra om Kongsvinger, er ca 5 mil for oss å kjøre dit. Har termin 10 mars..Heller det enn A-hus... Tøff du som skal kjøre fra Oslo da.. Uff, det hørtes langt ut:) Men dere får ha lykke til på ferden, håper alt går bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jo takk for det. Bruker 1 times tid (kanskje fortere når ting er på gang da, haha). Har venninner som har gjort det samme, og som skal. Gått bra med de, satser på det med meg også :-) Rart med det, men er derfra og vil liksom dit. Hørt masse positivt om sjukehuset også.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Hei!

Jeg skal føde på kongsvinger og har termin 12 mars!

Førstegangsfødende og fikk omvisning forrige uke av ei megge.

Hun var veldig ekkel og slem, så jeg gruer meg bare enda mer...

Noen andre som har vært på kontroll/omvisning der?

 

Var innom en gang før og møtte på ei snill jordmor, så er iallefall èn der jeg liker... Men er litt engstelig altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ei jordmor på kongsvinger som ikke er noe særlig,så er nok mest trolig hun du har møtt da,men kan trøste deg med at hun er ikke med på så mange fødsler! så sjansen for at du ender opp med en av de andre som er kjempe trivelige er nok større=)) skal på omvisning selv der nå om ikke så lenge! termin 25 mars=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi håpet kanskje på det, at hun hadde omvisninger og kontroller og ikke var med på så mange fødsler! Så er sikkert hun samme.. (K.M?)

Du venter jente du også? :) Så moro!

Har du født på kongsvinger før du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på omvisning for en drøy uke siden, var ei eldre litt brysk dame der ja.... Første hun sa når hun hadde kjent litt på magen min var at detter er en stor en ja... Men vi har tatt imot babyer på 6 kg her før, så det går bra.... HJELP 6 kg.... Jeg venter mitt første barn.....Måtte spørre om hum mente at babyen var sååå stor, nei den var nok ikke det. Hvorfor skremme "vannet" av meg da... Har termin 10 mars.. Ellers virker damene kjempe koselige der. Hørt mye bra om dem ja..

 

Lykke til alle sammen.

 

Hilsen baby pluggen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min jordmor sa til meg at hun som gir omvisninger,kun tar kontroller og omvisninger,ikke fødsler=) hun sa til ogmed at hun stort sett alltid var veldig brysk og sur:P hehe.. så da slipper vi å tenke mer på den! hehe.. ikke født der før,er min første=) men hører så mye positivt om føden der,har flere veninder som har født der den siste tiden,og de har vært veldig fornøyde=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var fæl til å skremme ja!!

Men godt å få stadfestet at hun faktisk ikke er med på fødsler. Hvis hun kommer inærheten av fødestua når jeg er der skal jeg virkelig lage leven! Hehe. Håper vi alle møter på noen snille og flinke jordmødre. Har hørt så mye positivt jeg også, men jeg synes fødestuene så litt stusslige og gamle ut... Synes det var et litt trist syn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll og omvisning torsdag, mest sannsynlig hos samme dame høres det ut som. Tror det bare er hun som tar de... Hun kunne virke litt brysk, men både samboeren min og jeg syns ho var flink.

Vi gleder oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er 13 dager på overtid og vært å fått modningsgele på kongsvinger hvor jeg skal føde. Håper det skjer i løpet av helga hvertfall.

Kjenner meg ikke igjen med den gamle "megga" jeg, syns ho var kjempesøt og trivelig...

I dag fikk jeg enda et positivt og fiiint møte med føden på kongsvinger. Har forresten ny time i morra :-) Håper jeg reiser dit før det da..

 

Lykke til alle sammen!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skryte av de fantastiske menneskene på Kongsvinger. Blir glad og veldig rolig når jeg snakker med dem. Sitter her med rier nå, snakka med ei kjempe koselig dame på tlf. Gleder meg til å komme inn på sykehuset. Var en tur innom i går, falsk alarm.. Blir tatt imot med et stort smil. Blir jo vartet opp som baran det..:)

 

Lykke til jenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble henvist dit av jordmor idag for å sjekke blodtrykk og evt. svangerskapsforgiftning. Super service, rolige og flinke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...