Gå til innhold

Noen som kan svare meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært flere ganger ut og inn av sykehuset med premature rier... (gikk tidligere under nicket mamma_til_kristoffer5år)

Er nå i uke 34+6 (torsdag) og i dag så har det gjort sykt vondt i korsryggen og hele ryggen egentlig... magen har strammet seg med jevne mellomrom og jeg har de mens murringene...

Har tatt meg en varm dusj for å se om det hjelper, men synes ikke det hjalp noe....

Har ikke tatt tiden i det hele tatt på hvor lang tid det er mellom hver gang, men har et par sp.mål

1, jeg merker han beveger seg i mellom hver gang det strammer seg, er det noen flere som merker babyen i magen mellom rier/kynnere eller hva det nå enn er jeg har?

2, har sann utflodaktig lukt, ikke det at jeg har luktet på det, men merker det... mange sier at det kan lukte av foster vann, men kan ikke si at det har gått..... noen som har reagert på det?

3, slimproppen gikk for en stund tilbake men her om dagen tror jeg resten kom... kan det ha noe å si? at litt kom da og litt kom nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvordan skal jeg ta tia på de? fra jeg merker at jeg får vondt? eller fra magen strammer seg????

Skrevet

Hei

Ikke mye jeg kan hjelpe med, men den lukten kan jo ha noe med at du litt utflod siden slimproppen gikk nå nylig?

Du har jo vært inne på føden litt så egentlig syns jeg du skulle tatt deg en tur om du er usikker, men kanskje ikke så mye de gjør, annet enn å registrere rieaktiviteten.

Barnet kan bevege seg mellom riene, men det vet jeg ikke noe om selv.

Det har ikke noe å si at slimproppen har gått litt nå og da.... er vist ganske vanlig.

lykke til

Skrevet

Du kan ta tiden på riene dine på http://varktimer.se/ hvertfall..:) Der trykker du når den kommer og når den er over,så tar den tiden for deg.

Skrevet

dumme dama på føden ba meg om å ta tiden hjemme siden jeg var over de 34 ukene... og så kom hun med komentaren: Ja jeg ser du er inne i systeme men det er jo veldig tidlig da... Ja jeg vet det... er jo klar over at det er veldig tidlig. jeg sa det til deg... derfor jeg ringer kanskje!!!!

Men hu ba meg om å ta tiden og da skal jeg pokker i meg ta tiden! om jeg så sitter her av stahet til sfo åpner i morgen tidlig

Skrevet

Jeg hadde ringt igjen i morgen, da er det sikert en annen dame på vakt. kan jo ikke komme med et sånt svar!!! Du bør få inn å sjekke bare for å være på den sikre siden. Lykke til.

Skrevet

Hei igjen! Velger å legge inn en liten oppdatering siden man blir litt opptatt av hvem som er innom her og slikt lissom!

Vel, natta har vært LANG... føles ut som en evighet... Ting roet seg ned såpass at jeg fikk sovet litt i alle fall...

I dag så skal jeg til legen nå kl 10 men så kom jeg til å tenke på sist jeg var der, og da havnet jeg på sykehuset noen timer senere med rier, men veldig veldig små... Dagen etter ble jeg innlagt med premature rier, da var jeg i uke 30. og nå er jeg i uke 34+6.....

Lille gutt i magen beveger på seg, og sparker litt, sier lissom i fra at jeg er her enda og har det bra etter en tøff kveld og natt... Tar jo sikkert ganske bra på han også når man har sammentrekninger som kommer og går men hva kan man gjøre???

Vel, i dag merker jeg stikking og draing i underlivet, magen blir hard og øm og det er litt press i korsryggen!!

Men får ta det opp med legen og evt så er det jo bare å ringe føden igjen!!!

Skrevet

Vil bare ønske deg masse lykke til :)

Du har hatt litt av ett svangerskap... både du og gutten i magen er noen tøffinger!

Skrevet

den lege timen glemte jeg... var 5 over 9 den og ikke kl 10 som jeg trudde... Har ringt de, og skal inn i morgen i stede.. men har gitt beskjed om at jeg ikke vet om jeg kommer da, siden de riene fra i går kommer nå på marran også!

Jeg gav rett og slett opp å ta tiden i går, for jeg klarte aldri å få tatt de ordentlig... smertene i ryggen som kom lenge før magen strammet seg osv....

Men tar det med ro og ser ann dagen! må en tur i butikken men får dra med meg gubben så han kan være med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...