Gå til innhold

Kan jeg blande pencilin i noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noah har fått flytende pencilin men syntes det smaker helt forferdelig og er rask med å spytte det ut igjen..

kan jeg blande det i saft? med sanasol eller noe slikt? Eller blir den ødelagt da kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke blande den da blir den ødelagt ja. Gi med sprøyte og legg det langt bak på tunga.. evt lov ut noe godt når medisinen er inne. Her gikk det en del seigmenn sist kur.

Skrevet

Er det ikke bare i melkeprodukter med melkesyrebaktierier at effekten hemmes?

Vi blandet det ihvertfall ut i samråd med farmasøyt da han brakk seg og kastet opp medisinen uten.

Skrevet

Det er mulig, men da jeg spurte etter mulighet for å blande ut sist fikk jeg nei. Men samtidig, den er jo blandet ut allerede... vet ikke. Men seigmenn løste saken her i alle fall.

Skrevet

Ja, nå ble jeg virkelig klok,hehe) Får prøve å bestikke han og se om det funker først:) redd for å ødelegge pencilinen, vil jo gjerne at den skal funke så tassen blir frisk:)

Skrevet

Prøv bestikkelser du. Er sikkert det beste:o)

Nå kastet jo T opp med. så vi hadde ikke store valget.. Mulig problemstillingen stilte seg annerledes da.. Men, farmasøyten mente t.o.m på at det var en gammel myte dette med melkesyrebakterier også han da, og at effekten ikke svekkes av youghurt etc. heller.

Skrevet

Skal gå innom apoteket å høre i morgen, for det hadde virkelig vært kjekt og kunne blande det ut med litt saft:)

Stakkars, har han fått omgangssyke også nå? Fikk ikke M det i går også?

Vannkopper og så omgangsyke, stakkars lille.

Masse god bedring, håper det er kortvarig..

Skrevet

Nei nei, ikke omgangsyke. Dette var i sommer. For Guds skyld nå er det nok he he. Jo M fikk det i går, spydde ned hele bilen min stakkar.

God bedring til lille N også. Håpe medisinen hjelper og at han blir fort frisk nå da.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...