ecila Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Senaborterte etter 18 uker for 2 dager siden. Nå er brystene mine steinharde og ømme som fy. Går dette over av seg selv? Noen gode råd? Tungt nok psykisk om en ikke skal ha fysiske påminnelser til de grader i tillegg...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Vil tro at det går tilbake etter en liten stund, ville egentlig bare si at det var trist å lese om senaborten din. Skjønner at det er psykisk tungt når du hadde kommet så langt i svangerskapet :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå