Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 På lørdag kommer jeg til å kjøre forbi huset ditt, så da skal jeg tute.. )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Det må du gjøre..hehe:) men har huset fullt med besøk, så om jeg hører noe..... hvor mange år er barnet ditt?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2008 Han blir 4 år på nyåret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå