Gå til innhold

Fy f... så dårlig form jeg er i!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med kvalme og hodepine 24/7. Begynner å bli GANSKE slitsom synes jeg. Den hodepinen gjør meg sprø!! Jeg får ikke gjort noe som helst bortsett fra å ligge helt stille så jeg ikke merker at jeg er dårlig. Jeg har vært hos legen og fått noen tabletter av legen, men hva hjelper det når de bare kommer opp igjen?!!.. Men nå skal jeg visst få stikkpiller, så blir vel bedre etterhvert. (Får jeg da tro..)

Klarer ingen lukter, ingenting smaker som det det skal gjøre, og har bare mista lyst på ALT som heter mat. Hormonene gjør meg og min kjære samboer sprøe! Nesten så jeg skulle ønske at jeg ikke var gravid.. Er jo så fryktelig slitsomt detta:/ Koser meg ikke i det hele tatt.

Noen som har det samma??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hodepine ja, kjenner til det... Jeg er også i veldig dårlig form, kvalm gjennom hele dagen, ikke lyst på noe, og hodet holer på å sprenges... Men vi må bare holde ut ! husker fra forrige svangerskap at jeg ble mye bedre sånn etter 14-15 uker, håper på det nå også... 2. trimester pleier for mange å være den beste perioden i graviditeten. Vi kan ikke gjøre annet enn å hvile og passe på oss selv - det blir bedre!! =)

Skrevet

Ahh.. håper vi blir bedre asså! Er ikke godt dette:/

Skrevet

Du er ikke alene, jeg klarte selvfølgelig å få omgangssyke.. kommer ut begge veier.. Begynner å bli sånn passe sliten.. griner hele tiden, er ikke noe som jeg har lyst til å spise, noe jeg må... aargh.. jaja, blir nok bedre etterhvert, men akk nå er det så ille..

Skrevet

Føler med deg. Vært sykemeldt og nesten ikke ute av huset på tre uker nå. Er så ufattelig kvalm at jeg ikke greier å gjøre noen ting! Jeg er nok en av dem som ikke synes det er noe ok å gå gravid. Kan bare håpe at kvalmen gir seg raskere enn sist. Da gav den seg en liten måned før fødsel...

Det er vel dette som kalles å være i "lykkelige omstendigheter" sant? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...