mini nr to på vei Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 har de siste dagene hatt ganske vondt i underlivet..spesielt om jeg sitter på toalettet,eller sitter på huk. Er i uke 32.. flere med samme følelsen? Har ikke kjempevondt,..men er ubehagelig...
mammapusen Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Jeg er 29 uker og har det også sånn. På huk, på toalettet, når jeg står/går for lenge om gangen. Hjelper hvis jeg får sitte ned en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå