Den heldige eier av ett barn Skrevet 18. desember 2008 #26 Skrevet 18. desember 2008 Gir aldri for noe fast beløp. Kjæresten får tur til Manchester med venner for å se United og co knuse et annet lag. Ble noen tusen, men det er vår første jul og det er kombinert jul- og 20-årsgave:) Pappaen til lillemor får kanskje for 2500,- bok 400,- ullundertøy 300,- spill 500,- julekaker ? tegneserier 250,- boxere 400,- fremkalte småbilder av lillemor 350,- for hvert land/storby han er i så får han disse små bøkene med severdigheter og kart- han eier ikke retningssans. Denne julen skal han være utfor Chile, så da ble det bok om Chile 300,- og andre små ting som gjør julen koselig:)
melkekua™ Skrevet 18. desember 2008 #27 Skrevet 18. desember 2008 Vi bruker kanskje 700-800,- på hverandre, men da er bursdagsgaven innbakt i gaven. Vi har begge bursdag rett før jul så da slår vi 2 fluer i en smekk.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 18. desember 2008 #28 Skrevet 18. desember 2008 Har kjøpt et lerret som kommer på 8-900,- (hvis jeg har regna riktig!) som vi skal ha over senga vår - så blir jo litt til meg og da, men overraskelse for han =) Ellers så kjøpte jeg noen klær på postordre tidligere i høst, som jeg tenkte kunne være fra ungene. Tviler på at gubben har tid til å finne noe til meg, men kanskje vi kjøper oss ny TV på nyåret når det blir litt roligere. Nå i desember har han jobba fra morgen til kveld, mens jeg og kidsa har vært syke på omgang.... Vi kjøper ikke for noen fast sum.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #29 Skrevet 18. desember 2008 Akkurat i år ble det 6500. Kjøpte først et spill han ønsker seg før jeg bestemte meg for å slå på stortromma i år og kjøpe et objektiv han drømmer om. Jeg synes rett og slett han fortjener det.
småen og smulan Skrevet 18. desember 2008 #30 Skrevet 18. desember 2008 For oss ble det en dyr gave i år, men kan si det er 4 julegaver:) Ble egentlig enige om at vi skulle kjøpe speilreflekskamera sammen i fjor, men fikk aldri ut finger'n. I år derimot er kameraet i hus og allerede prøvd:) Får pakke det ned på julaften så vi har en gave å åpne:)
Frosk1 Skrevet 18. desember 2008 #31 Skrevet 18. desember 2008 Ble sammen med en i mai og har har jeg kjøpt for ca 500 kr enn så lenge. Er ting jeg vet han trenger feks skinnlommebok, den han har henger så vidt sammen. Biff sett som han har nevnt en gang da vi var ute å spiste...sånne hadde han trengt.. Så snapper opp hele tiden... og en fotball sparebøsse , digger fotball,
Økologisk_knekkebrød Skrevet 18. desember 2008 #32 Skrevet 18. desember 2008 Vi holder oss rundt 1000,- Synes det er nok i massevis.
Gjest Gul stjerne Skrevet 18. desember 2008 #33 Skrevet 18. desember 2008 Jakke/frakk 1900 Lommebok 700 Ansiktskrem 350 Vurderer å kjøpe et lekkert skjerf i tillegg, og da må jeg plusse på noen hundre. Tror vi avtalte å bruke omlag 1500, men jeg sprakk. Har råd til det, er ganske nøktern ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå