Gå til innhold

Ville dere fortsatt å date denne mannen, eller dumpet han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden i mai datet en mann jeg ble kjent med via jobben.Jeg er i slutten av 20 årene og har et barn i skolealder og han i begynnelsen av 30 årene uten barn.

Problemet er altså at han er veldig glad i å feste og drikke. Og dette er noe han prioriterer ganske høyt også. Han jobber turnus og jobber natt annen hver uke og annen hver helg. Dvs at han drar på jobb ca klokka 21 og det går jo selvfølgelig ut over tiden han har med meg. Spesielt siden frihelgene er festhelger. Han jobber altså annen hver helg og har fri annen hver helg. I jobbhelgene drar han på jobb klokka 21, jobber, drar hjem og sover til 17-18 tiden og kommer til meg hvis vi har avtalt det. Det er altså ikke mye kvalitet over det etter hva jeg ønsker da.

Når jeg har sagt at jeg vil ha mer tid med han i frihelgene hans møter jeg null forståelse. Han har bare fri annen hver helg og da må han få feste. Han mener han har møtt meg på halveien med å kun dra på fest en av kveldene i frihelgen og da bør jeg møte han på halveien og godta dette. Han sier rett og slett at han deler frihelgen fifty fifty mellom meg og fest.. Aww, så søtt.

Jeg får altså 2 kvelder per måned med han der vi begge har fri.. Han synes jeg har ekstreme meninger siden jeg ikke vil slå meg til ro med dette. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikke kunne hatt det slik.

hadde jeg bedt han velge familie liv eller singel liv. enkelt og greit.

Han har funnet seg ei med unge som ikke kan være med på festereset hans. Og man vil jo gjenre ha ei koslig helg ilag også uten man må fly på byen. Jeg hadde nok dumpet han visst han ikke ville forandre på det. Da hadde jeg sag da passer du desverre ikke til meg. Jeg trenger mere familemann typen..

Skrevet

Jeg tenkte nei dette er ikke bra før jeg hadde lest 1/3 av innlegget..

Skrevet

Høres dessverre ikke ut som en mann å satse på hvis man vil ha familieliv.

Hvordan er han ovenfor barnet ditt?

Ser du for deg en framtid med denne mannen?

Skrevet

Sånn som du beskriver det her, tror jeg du har bestemt deg allerede.

Skrevet

Er han så festglad at han ikke blir villig til å slutte å feste hele tiden hvisomatte dere en gang skulle flytte sammen? Slitsomt å være sammen med et party-animal hvis man ikke er det selv.

Veldig festglade mennesker er sjeden særlig voksne i hodet sitt, uansett hvor gamle de er, er min (høyst subjektive og generelle) oppfatning. Bare basert på de jeg kjenner, da.

Nei, veit itj, hvis det plager deg så si til ham at han kan synes det er så ekstremt han vil, men det er nå en gang sånn du føler det og da må han dra på fest i visshet om at han sårer deg. Og hvis det er greit så.

Skrevet

Hei og takk for svar alle. Jeg har allerede gjort det slutt med han i dag. Dette er ikke et liv jeg vil ha, i hvertfall ikke for min datter. Jeg ønsker meg en trygg og stabil familiemann som jeg kan stifte familie med.

Når jeg sier dette til denne mannen jeg har datet/vært sammen med blir han sint og mener jeg har idiotiske og ekstreme mener, og at det er bare rett og rimelig at han får gå på fest når han har frihelg.

Jeg vet jo i grunn at jeg ikke har ekstreme eller teite meninger om dette, men helt normale tanker rundt dette som en hver mamma ville ha. Men han fikk meg til å føle meg utrolig liten og lite satt pris på i dag.

Jeg er litt lei meg nå :(

Skrevet

Hvis han hadde vært dønn seriøs,ville han kanskje dempet litt på festingen å eller? jeg hadde ikke taklet det hvertfall.synes i grunnen man ikke har noe å renne etter på byen så ofte hvis man er i et seriøst forhold¨..men det er min mening da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...