Gå til innhold

Hei vaksinemotstandere!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er influensavaksine fy-fy også, for en i mulig risiko? Hva med Synagis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelper ikke å snakke til dem.

Skrevet

He he, men jeg skulle ikke det:) Jeg er ganske uvitende om vaksiner (om de svarer nå får jeg vel så øra flagrer), men jeg lurer faktisk oppriktig på om det fins like mange motforestillinger mot disse sprøytene.

Skrevet

Hm. Hvor er dere når man lurer på noe da?

Skrevet

Hva voksne folk velger å stappe i kroppene sine gir jeg en god dag i. Men hold dere unna barna mine med det fanteriet deres.

Skrevet

Men jeg skal ikke stappe noe i barna dine jeg:) Jeg lurer på om du har en kortversjon av hvorfor jeg evt bør unngå å stappe dem i mine, så jeg kan vurdere risikoen fra sprøytene mot risikoen ved å eksponere dem for rs og influensa.Noe jeg dessverre ikke klarer å unngå.

Skrevet

Kanskje du bør lære deg å google. Vi har hatt buntevis med linker her inne om hvorfor vaksiner kan være dødelige for dine barn. Gidder du ikke å gjøre mere arbeid enn å lese tråder her inne er det stusselig stillt med deg.

Skrevet

Influensavaksinen virker ikke. Farlig. Innholder så mye alluminum at for å opprettholde ønsket kreftstatistikk så er det bare å pøse på med influensavaksiner. Heldigvis har vi en gjeng med eldre og lettlurte hjerte og lungesyke som hvert år går på den samme promotionkampanjen fra Folkehelseinstituttet.

Skrevet

Takk takk=)

Det er nok sørgelig stilt her, derfor spør jeg mine alltid vennlige medsøstre om hjelp. Og iblant får jeg det også.

Skrevet

Det kommer en herskare med infulensa bakterier hvert år. FH plukker ut en de skal vaksinere mot. Falsk trygghet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...