elisabetten Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 noen som vet hvor lenge festesmerter varer? aner ikke om det er det jeg har da men. når jeg sitter foroverbøyd eller ligger med knærne dratt opp så jeg er krøket sammen kjennes det ut som en liten knyttneve som strammer nederst i magen, men når jeg står eller ligger utstrakt kjenner jeg ingenting...! feedback?
SillePia Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Lurer også på dette. Hvor lenge varer dette? Og kjenner man det rett etter samleiet, eller kan d gå en dag? Aner ikke..
elisabetten Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2008 det tar vl minimum 6 dager før ett egg fester seg så vidt jeg vet.... undrer på hva denne klemmende følelsen er!! har IKM på søndag.
SillePia Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Er vell bare å vente å se. Bruke også å få sånn smerte avogtil, men vet ikke hva det kan være..
SoSpennt Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Kjenner dere det oppe i magen og liksom? Over allt? Og er dere mye svimmel, i øynene på en måte? hehe:)
ønsker spire 87 Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 hvor vodt ska egentlig festesmerter være??
elisabetten Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2008 mer nede i magen, inni liksom, haha det er så vanskelig å forklare... ikke svimmel nei, veldig humørsyk. dette kan være før mens humør da, kort lunte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå