Gå til innhold

Stille her om dagen ja... Men spør likevel hvor store maibebissene var på 7/8 mnd kontroll?


Blå + en i magen

Anbefalte innlegg

Vi var på 8 mnd kontroll i dag vi. Lillemann er litt over 7,5 måned. Han var 10.810 kg og 74 cm lang.

Siden sist kontroll som var 6 mnd kontrollen har han vokst 1 cm og lagt på seg akkurat 100 gram. Ikke stort.... Men han er en stor gutt da, så nå jevner det seg nok bare ut:)

Deres småtroll da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 mnd, jammen som tiden flyr. Lillegutt blir ikke 7 mnd før 30.12, men vi skal ikke på noen kontroll før langt ut i februar. Ingen kontroller her hos oss mellom 6 og 9 mnd. men ser han ikke har vokst så mye i det siste da, flater seg ut ja, det er bra. Da her jeg "liti ban" ei stund til :-) men tipper han er ca 74 cm og snart 9 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Lillegutt her ble 7mnd 15.12 og va var på kontroll den dagen, da var han 7770g, ble ikke målt lengde da, men var 64 cm på 6mnd, så han er vel ca 66 cm nå. Liten menn god:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Han var 70 cm og 7860 gr på 6 mnd kontrollen. Han er nå straks 7 mnd og vi skal ikke på noe ny kontroll før 9 mnd, så jeg aner rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa blir åtte måneder 2.januar. Jeg veide og målte henne på helsestasjonen og da var hun 8700 og 70 cm. Hun har lagt på seg ca 400 g fra hun var syv måneder og vokst en cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp byttet helsestasjon pga flytting, og fikk beskjed at de ikke har 8 mnd kontroll, og neste ledige time er om 1 mnd - da er han jo godt over 9 mnd! Er det mulig?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snuppa vår ble 8 mnd nå 1 januar og veide 7,630 g og var 68 cm lang:) Hun hadde gått opp akkurat ca 1 kilo siden sist veiing:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...