lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Sendt pakker og kort, Handlet julegaver, pakket julegaver, vært noen timer på jobb, kjøpt mer bånd(av alle ting) og glemt å kjøpe mer innpakningspapir. Er nesten ferdig med alle julegavene nå, skulle liksom pakke inn det siste jeg har i kveld, men når jeg glemte å kjøpe papir, så går jo ikke det. Har kjøpt rammer til bildene av ungene, og fått de innrammet og klare til å pakkes inn i allefall. Har også kjøpt en liten julegave til lillemor, et play doo sett, finner ikke spesiellt hun trenger, og vi hadde lyst å kjøpe leke kjøkken til henne, men har funnet ut at hun har for lite rom til at det blir plass, ellers må vi ta bort dukkeseng, dukkevogn ol som hun har der inne. Tenker at vi år heller se hva hun får og ikke får i julegave, og hva mer hun trenger av klær og slikt etter jul. Det er stort set bare svigers vi har igjen å kjøpe til, og det vil vi gjøre når vi kommer dit, og også søsknene til samboern er der, og vi kan kjøpe noe sammen. De flytter også inn i hus neste uke(forhåpentligvis klarer vi å komme i hus før jul) og det er jo greit å se om det er noe de trenger til huset.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Skal jammen meg si at du har vært effektiv idag da.. Jeg har levert sønnen i bhg, satt på en maskin med klær og hengt opp klærne etterpå. Så sløvet jeg frem til jeg dro på jobb kl 15, akkurat hjemme igjen. Håper jeg har mere arbeidslyst i mårra - for absolut en del ting som burde gjøres her i heimen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå