Gå til innhold

Dere som er blitt planlagt gravide..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hadde dere sex annenhver eller hver dag rundt EL?

Bare nysgjerrig på hva som er "lurest" ;) Vet det ikke er noe fasit. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min mann jobber på båt, besøkte han to helger i prøveperioden. Den første helgen tror jeg at jeg hadde el, benyttet hver mulighet da + helgen etter.. Men ble full klaff det! :-)

Skrevet

Jepp, da vet jeg hva vi har å gjøre framover;)

Var litt redd det skulle være for få svømmere i "dosen" hans hvis vi gjorde det hver dag. *ler*

Skrevet

Rundt eggløsning altså, ikke gjennom hele syklusen ;) Hehe.

Skrevet

Vi gjorde det hver dag rundt el, og samme mnd tok vi sink tabletter begge to =)

Skrevet

vi hadde sex to dager før el og samme dag som el. Det har vi hatt begge gangene jeg har blitt gravid :)

Skrevet

Haddee bare sex en gang denne mnd og da satt spiren;)

Skrevet

Hadde sex ca hver tredje dag.Sædcellene har en levealder på opptil en uke så det er ikke nødvendig med sex hver dag, om ikke man vil selv da selvfølgelig :-)

Skrevet

hadde egentlig bare sex når jeg hadde lyst!! man får jo økt libido under EL (det stemmer i allefall på meg)

men jeg skal innrømme at jeg hoppa til køys to ganger på en dag da jeg så el-slim... hi, hi

Skrevet

Vi hadde sex hver dag og ofte 2 ganger om dagen rundt eggløsning i litt over 1 år. Så skjedde det så mye i oktober/november at vi kun hadde sex 1 gang sikkert på en hel måned, å gjett hvem som da ble gravid :o) :o) :o) :o) :o)

Skrevet

Brukte den der vent ti dager så annenhver dag "planen", funka fint det;)

Skrevet

Første gang: ein gang, ca rundt eggløysing

Andre gang: nesten kvar dag, utenom ein eller to.

Skrevet

Vi hadde sex annenhver dag og det funka på første forsøk. Men synes det er viktig at det ikke er stress over det også. Ettersom vi ikke hadde bestemt oss for hver eneste dag hadde vi fine stunder hver eneste gang:-)

Skrevet

vi hadde også sex annen hver dag og jammen klaffet det på første forsøk:)

Skrevet

hver dag:-)kjekk tid,men husk å fortsett etterpå også:-) sex er fantastisk nå du er gravid:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...