Gå til innhold

Dock Boot sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med disse skoa?

Damen på butikken snakket så varmt om de ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er tre år gamle ,og kvaliteten er så som så, synes jeg. Sålen er av naturgummi og morkner lett, glidelåsen har gått i stykker og er ikke sydd godt nok fast til skinnet.(jeg har behandlet de pent og pusset de ofte og ikke brukt de på lekeplassen og ute på skogstur etc)

Men, de er jo veldig fine da, mannen har de forede med snøring og er veldig fornøyd med sine.

Skrevet

Nå ble jeg usikker på om du mener Duck feet eller Danske andeføtter, det er det jeg mener iallefall:)

Skrevet

Synes de er bra jeg ja, tåler jo ned til 20 minus men har andre vinter sko i tillegg da. noen synes at de bli klamme i dem men ikke snuppa mi

Skrevet

Det er ikkje skinn/glidelås på Dock boots, det er rett og slett (barne-)støvlar laga i noko som ser ut som våtdraktmateriale.

Vi har dei til småen på 3 år, og han har så langt ikkje vore kald på føtene sjølv om det har vore rundt 0 grader. Når teperaturen går ned på minussida brukar vi vinterskoene uansett. Synest dock boots virkar lettare og meir bøyelege/meir komfortable enn vanlege gummistøvlar.

Var heldig og fann dei på tilbud på Obs til 200kr :o)

Skrevet

Ikke det jeg mener da nei, moine er voksenstøvler og er Danske.

Skrevet

Selv om du har fått svar, så velger jeg å dele min erfaring (jeg er nemlig stor fan)

Det er 3 år siden jeg kjøpte til alle mine (da) 4 barn, 1 år, 2 år, 8 år og 11 år. Støvlene har blitt fornyet ettersom foten har vokst naturligvis, men jeg har på disse 3 årene ALDRI hatt barn som er våte eller kalde på beina Etter første året kjøpte jeg til mannen og meg også. Vi bruker dem i tyttebærskæven (uten sokker), i oljeklin, i snøen, i gjørma... overalt. Unga bruker skjelden noe annet enn bomullssokker i, foruten iskalde uteaktivitestdager. Støvlene er anbefalt fra +10 til -20 grader.

På våren hender det at vi er på tur på stranda idet isen smelter og da er unga raskt ute i vannkanten "å tråkker is", ingen har blitt våte som sagt.

De mest fantastiske støvlene som er oppfunnet ;-)

Men, STYGGE som pokker, det er dem :-)

Skrevet

Tusen takk for svar. Ser nesten ut som dykkersko ja. Kjøpte på euro sko igår, de var rutete, synes de var stilige jeg, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...