Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Jeg MÅ litt ned i vekt til begynnelsen av Januar, og jeg trenger å gå ned noen kilo, 3-5 om det er da mulig, noe jeg tviler på men vil gjøre det beste jeg kan.. Trenger litt råd her til, hva jeg bør spise, uten å sulte meg ihjel, og er det kalorier i kaffe, te osv? Isåfall bør jeg bare drikke vann.. Og om jeg går 45 minutter på tur hver dag, kan det stramme opp lår, rumpe på så kort tid?? + hvis jeg gjør sits ups 50x2 hver dag.. kanskje det har noen effekt? Tenkte på en diett som: Frukt, yogurth til frokost eller egg. (ikke brød) Salat m grønnsaker til lunsj vanlig middag (halv porsjon enn til vanlig) grønn te til kvelds
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Ketolyse. Les om det på ketolyse.no Da kan du leve forholdsvis normalt i jula også
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Det kan godt hende du klarer dette fint, bare husk på at du må få i det nok kalorier. Spiser du mindre enn 1300 kcal pr dag går forbrenningen ned. Du bør nok trene mye og hardt for å oppnå raske resultater. Husk bare på at muskler veier mer enn fett, dersom du føler du ikke går ned i vekt. Det er anbefalt å spise 4-5 måltider hver dag. Spis fettfattig mat. Hold deg til en potet til middag og masse grønt. Husk rent kjøtt, fjern synlig fett, spis fisk og fugl (uten skinn!!). Hold deg til magre meieriprod. Grønnsaker kan du spise ubegrenset av! Alkohol må du holde deg unna, mye kalorier i det! Det er kan være lurt å unne seg en liten godbit (feks en sjokoladerute) da er det lettere å ikke skeie ut. Dette er nå mine tips, ønsker deg lykke til.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Tror du må trene hardere enn en spasertur om du skal ned i vekt. Jobb deg godt svett og annpusten i 45 min så får du nok mer effekt. Ta gjerne noen situps for å stramme opp magen. Vi som har født har ofte litt slappe magemuskler, så situps er bra. Men på selve mageflesket så må det trening som gjør deg svett til. Selv ville jeg nok valgt et knekkebrød eller noe som gjør at magen har litt å jobbe med til frukost. Frukt og yoghurt innholder mye sukker og i min mage holder ikke det sulten borte lange stunden. En god frukost er viktig for å stabilisere blodsukkeret og gi et grunnlag for godt kosthold resten av dagen. Ellers så får du ha lykketil Var iallefall mine tanker om opplegget ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå