Gå til innhold

Hva er det egentlig med mannfolk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr sist helg. Klina med han på nachpiel, ingen av oss var så fulle. Han er tidligere min nabo. Satt lenge å snakka om at han har likt meg siden jeg flytta inn, og hvor han savnet meg når jeg flytta osv...

Har aldri tenkt på han som noen potensiell kjæreste/elsker før, men denne kvelden var det noe som sa litt pang i hodet mitt!

Sa han skulle ringe meg uti uka, så skulle vi treffes.

Har ikke hørt et ord fra han enda... Litt lei meg, siden vi hadde det så kjekt sammen, og jeg følte vi kom veldig godt overens den kvelden...

Hvorfor er det slik at mannfolk sier noe, også gidder de ikke likevell? Han var vel bare ute etter å få meg til sengs, var vel derfor han sa alt dette til meg tenker jeg nå. Blir så irritert, hva er vitsen med å si masse ting som ikke er sant likevell?

Klarer ikke slutte å tenke på han heller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg vet hva du mener, har opplevd dette mange ganger!!

Desverre er det sånn at menn ofte sier sånne ting når de bare ute etter en ting, eller de tenker ikke så mye over det som kommer ut av munnen på dem.. Hvis han ikke har ringt deg på en uke, så kan vel du sende melding til ham, svarer han ikke så vet du i hvertfall om han er intressert eller ikke ?

Skrevet

Du svarer jo på det selv: for å få seg noe.

Skrevet

HEI du:) dette har jeg også opplevd noen ganger, Husker spesielt en gang, jeg var på date hos en gutt. Vi hadde en kjempekveld med vin osv. Jeg følte virkelig alt klaffet, og regnet med å høre noe mer fra han.. Men jeg hørte ikke noe, og sendte så et par meldinger til ham, som feks god helg osv... Ingen svar. Men jeg var enda sikker på at han måtte jo ha følt det samme som meg, og tenkte han kanskje hadde mistet tlf, eller noe hadde skjedd ham... Til slutt sendte jeg en lang meld om at han kunne da i det minste gi livstegn fra seg, Da fikk jeg til svar, at sorry han følte ikke det var noe der den kvelden... Så har vært der du er, ikke noe gøy. Ikke når de har sagt masse fine ting osv, og du tror jo de er seriøse liksom... Men det er så utrolig mange av de der gutta som oppfører seg sånn, at en skulle ikke tro det var mulig. Skyr ingenting for et ligg liksom. En gutt som er interessert tar som regel alltid kontakt, eller svarer raskt hvis du sender ham en melding. Det er iallefall min erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...