Graciegirl Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 I dag var det nissefest i barnehagen. Dro fram sminken i dag morges for å dekorere Lykketrollet. Noen kg rosa rouge i kinnene og en kajal eller to med fregner senere var skjønne gutten klar til avgang. Til min store overraskelse var han helt med på sminkeseansen Med juledrakt med reinsdyr på og rød nisselue var Lykkings verdens fineste nissegutt.
dritgrei hei hei! Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 he he he klart han ble med på lille nissefjespyntingen..... åååå så fin liten venn! GOD JUL DER BORTE!
Gjest amandine Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Nissemann ut i stormen her i dag også, hadde på seg nissepysj i år og selvfølgelig sminke etter alle kunstens regler:) I fjor var han fjøsnisse, men i år rakk jeg bare å finne frem pysjen... Må innrømme at jeg hadde glemt å printe ut ukeplan og dermed hadde glemt hele greia til jeg våknet i natt og lå og spekulerte mens jeg hørte på vinden... Når plenen er grønn og det regner og stormer til jul, da spør jeg meg selv hvordan i alle dager jeg kunne havne på vestlandet? Jeg som bare skulle studere ett eneste semester i vest i 1992....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå