Hippomama Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 nå har jeg nettopp hatt mensen for første gang siden juli, og var ferdig på fredag, men i dag oppdaget jeg at jeg har fått mensen igjen...er dette normalt?
lillelulla Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 hei hei:) jeg har hatt det sånn en gang jeg også...det skjedde en stund etter en SA men jeg kontaktet ikke lege. det gikk i hvertfall helt fint med meg å har ikke hatt det igjen.'men vil anbefale å kontakte en lege allikevel. heller en gang for mye enn for lite;)
-prøverpånytt- Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Det har jeg opplevd en gang også.Først hadde jeg helt normal mens i 3 dager også pang slutt.Lurte litt på det der i grunn for jeg har nesten alltid 6-8 dager lange menstrasjoner med spotting først også mindre og mindre blødninger på slutten.Men den gangen altså 3 dager full mens,brå slutt,opphold 2 dager også full mens 2 dager til. Helt snodig,men sånn var det. Har ikke opplevd det verken før eller siden og ringte ikke lege heller for ikke ble jeg redd og ikke var jeg dårlig så jeg lot det bero. Hvor lenge har du hatt mensen denne gangen og hvordan opplevede du den da?
Hippomama Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2008 det var en helt normal mens...varte i ca en uke, åsså opphold i noen dager, åsså kom den igjen, men det var lite blod, som i slutten av mensen, trengte ikke å bruke bind engang, brukte bare truseinnlegg, men ingenting kom i det...da varte den i ca 4dager... ble ikke redd eller noe, så kontaktet ikke lege, skal se om jeg får mensen igjen i januar...så får vi se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå