Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Nei- men har 3 venninner som er blitt gravid på denne pillen....! Såh hvem vet....
gullet og prinsessen Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2008 hmm.... begyne på den for ca 2 mnd siden, og mensen er borte vekk.... har testet men med neg resultat, bør jeg kontakte lege? har smerter nederst i magen hele tiden som minner nøyatig om mensmurringer...
Grigri m/3 gutter Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Ja legen min sa at med cerazette har man mens eller så har man ikke, Jeg hadde ikke, og det var kjekt. Problemet mitt var at jeg ble potte sur og sint, så jeg måtte slutte. :/
Lykke X 4 Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Hadde ingen mens med de pillene, og ingen ubehagelige bivirkninger. Var meget fornøyd. Tok over 2 måneder før jeg ble gravid etter å ha sluttet på de pillene.
solstråle :) Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Gikk på cerazette i 2 år, og hadde ikke mens i løpet av de to årene. Ganske greit egentlig
ta|ie Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Hadde mens... Bare mindre. Men hadde merkelig mage. Hadde ofte små smerter. Var deilig å slutte på den pilla for å si det sånn
Kæmma og trultene Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Jeg hadde ikke mens da jeg gikk på denne pilla, kan ha sammenheng med at jeg i tillegg da amma jenta mi. Men i likhet med Grigri over så ble jeg så sur og sint og deppa at jeg måtte slutte på dem, og det var egentlig deilig å få igjen mensen og føle seg "naturlig" hehe
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Hadde ikke mens når jeg gikk på cerazette - er nå 5 mnd siden jeg sluttet på disse for å bli gravid, har IKM i morgen, negativ test i dag, så fortsatt ingen spire!!! Og jeg som alltid har blitt gravid bare jeg har sett på en mann!!! Skjønner ingenting, men skal til gyn på sykehuset i januar for å se litt nærmere på problemet... =) Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå