Gå til innhold

JEG FIKK MEG NY JOBB IDAG:) :) :) JIPPI!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahhh jeg er så glad! Jeg har i flere uker fryktet at jeg skulle bli arbeidsledig fra 01.01.09, grusom tanke...

Men idag fikk jeg telefonen! Hvis jeg kunne tenke meg å jobe hos dem så ønsket de gjerne at jeg kom for å diskutere lønn og signere kontrakt i morgen:)

JEG ER SÅ GLAAAAD:)

Men har aldri diskutert lønn før, syns det er skummelt! Tidligere har jeg fått det som "de andre" har.

Tips noen? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ingen tips, men vil bare si GRATULERER MED JOBBEN!!

:o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

GRATTIS!!!! Kjenner følelsen! :) Ble selv tilbudt jobb igår, og takket selvfølgelig ja :o)

Har ikke peil på det med lønn, da jeg er relativt fersk utdanna (eksamen idag), så jeg får det alle andre får :o) Men lykke til!!

Skrevet

Tusen takk:) Jeg er så lykkelig!!

En stor byrde er løftet fra skuldrene mine, fantastisk! Det beste julegaven jeg kunne fått:)

Skrevet

Gratulerer med ny jobb! Tips : Jeg hadde sjekket hva andre i tilsvarende stillinger får hvis du har mulighet til det. Så hadde jeg kommet med et ønske om et beløp som hadde ligget i overkant av det jeg hadde ønsket som lønn, slik at du har litt å gå på når du "forhandler" med arbeidsgiveren! Lykke til!!

Skrevet

Gratulerer selv, det er så deilig å slippe å bekymre seg:)

Og gratulerer med overstått eksamen!

Jeg vet liksom ikke hva som er realistisk å "kreve", det er det som gir meg litt nerver... Men det som er sikkert er at jeg i hvert fall øker månedslønnen min så det merkes, bare det er jo deilig da:)

Skrevet

Takktakktakk:)

Det var tanken min også, men kjenner ingen og vet ikke hvor jeg skal finne noen for å sammenligne med:( Jaja jeg vet i hvert fall at jeg går opp i lønn:)

Skrevet

gratulerer så mye! fikk meg akkurat fast jobb selv :)

der har de fast startlønn for min type stilling.

hva slags jobb er de snakk om? kanskje noen her har peil på hvor lønna ligger?

Skrevet

Så bra:o) Jeg fikk også ny jobb i forrige uke. Skal begynne i januar. Jeg skal også dit for å diskutere lønn. Tror ikke jeg kommer til å kreve mer enn det som er vanlig, men det er klart at jeg vil se det an etterhvert. De har ikke tariffavtale, og da mener jeg at man bør lønnes etter innsats.

Skrevet

Stillingen heter Kontorleder, men det er jo forskjellige ansvarsområder alt etter hvordan kontor det er snakk om.

Men kom gjerne med innspill:)

Skrevet

Gratulerer med ny jobb:)

Jeg skal også begynne i januar, blir spennende!

Jeg vil heller ikke kreve mer enn det som er vanlig. Problemet er bare det at jeg ikke vet hva som er vanlig;)

Skrevet

Har du søkt på løn og kontorleder for å sjekke litt? Vet det finnes noen sider med oversikt over gjennomsnittlig lønn i ulike yrker også, bare husker ikke hva de heter.

Men om det er en lederstilling kan du jo kreve litt;)

Skrevet

Har ikke søkt på noe nei. Om noen vet hvilken side det er snakk om så kom gjerne med den:)

Stillingstittelen er kontorleder, men der er ingen personalansvar, det har vel noe å si det også?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...