Gjest Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Noen som har en fin en til meg? Jeg tror ikke jeg klarer å holde ut mye lengre på jobben jeg... Det er så mye styr og tull der nå, at jeg blir sprø! Men nå prøver vi på barn nr. 2 da, så da kanskje jeg "slipper unna" igjen snart
Mille** Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Ja hvis dere prøver på nr 2 så er det kanskje ikke den beste tiden å bytte jobb uansett. Får tenke på det igjen etter neste perm. Og heller prøve å løse det som gjør deg sprø på jobben. ;o)
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Eneste som løre jobbproblemene er å kuppe jobben til sjefen og utnevne meg selv som sjef
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Satse på at spiren sitter fort - slik at du snart skal ut i permisjon igjen, og får litt mere tid på deg til å finne en ny jobb.
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Håper de sitter 13. februar, ellers blir det sååå lenge å vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå