Gå til innhold

Nå har jeg ekstremt lyst til å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

finne en cd med helt ekstremt bråk, og spille den så høyt jeg kan bare for å plage hun som bor i etasjen over! Hver eneste dag, fra tidlig morgen til ca 1 om natta spiller hun musikk HØYT og med masse bass. Det er helt uholdbart, og hun klarer jo ikke å ta hensyn. Jeg har bedt henne om å dempe det på kvelden, i og med at jeg har barn som vil sove, men jeg har virkelig på følelsen at hun spiller enda høyere da. Problemet er bare at om jeg spiller høy musikk nå, blir jeg plaget selv, i tillegg til at jeg ikke vet om hun vil høre det over sin... Får ta det en dag jeg skal ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei nei nei, siden hun plager deg på kvelden så skal du heller spille ekstra høy musikk når HUN vil bli plaget av det! For eksempel i morgen tidlig? Du setter på musikk og begynner å støvsuge. Syng gjerne med og vær sikker på å bruke innesko med hæler. Dans så rundt på gulvet og kos deg. Om du vil skri ekstra høyt opp, så kan du jo bruke ørepropper?

Skrevet

Hmm.. skrudde opp lyden litt jeg... Ble fort rolig oppe fra da ja. Får spille i et kvarters tid til, og gjenta i morgen, så kanskje hun har lært..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...