Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Hvem har gjort det? Bortsett fra foreldrene til kjendisen fra 2. verdenskrig, da..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=538998
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Leste dette ja...horibelt!!! Syns det er en form for barnemishandling..med tanke på framtiden til dette stakars barnet...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Stakkars, stakkars barn. Det kaller jeg egoistiske foreldre. Ikke ofte jeg reagerer på navn, for det meste går an, men å gi et barn et navn som gir slike assosiasjoner er bare direkte ondskapsfullt! Det finnes nok av uvanlige navn som ikke er skadelige. Håper han bytter navn når han blir voksen.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 tydeligvis hehe dakar unge. han bytter sikkert navn når han blir stor eler kutter ut et av dem.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 hm, trolig en traumatisk fødsel som ligger bak
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Det skulle ALDRI vært lov å bruke det navnet. Når konditoriet ikke engang vil skrive det på en kake, sier det sitt! Slike folk burde aldri fått lov til å få barn.. Stakkars unge! Og hva faen er vitsen med å ville dekorere en kake med hakekors visst de ikke var rasister og ikke brydde seg om at sønnen hang med utlendinger? Jævla dobbeltmoral.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 De MÅ jo være nazister..sier seg selv..ingen med vett i skolten kaller ungen sin noe sånt, med mindre man er Nazi, og vil få frem et poeng. Synes de kunne fått frem poenget på en annen måte enn med ungen, som ikke har gjort noen noe. Han kommer jo til å få en helvetes barndom. Han kommer til å få juling, bli mobbet og isolert.. for sånn fungerer verden..jeg synes SÅ synd på den gutten at jeg er nesten kvalm
bomsa Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 Bakeriet nektet IKKE å skrive navnet på kaka...det var da foreldrene ville ha hakekors på kaka at bakeriet nektet.... Bakeriet hadde laget kake til bursdagen hans tidligere år.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #11 Skrevet 17. desember 2008 åja,men da er det jo greit!! HAHA
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 ,- og på toppen av det hele sier de at det er for at de vil folk skal begynne å assosiere navnet med noe annet,- der et "bare" et navn, og med ny president (Obama) bør tiden også være inne for aksept av et navn som har "Lidd" så lenge.. På tide å tenke fremover og ikke dvele ved fortiden... Herregud, pappaen kunne da i det minste ha endret navn til Adolf Hitler selv i stedet for å la babyen deres stå fremst i barrikaden?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #13 Skrevet 18. desember 2008 For noen dumme foreldre!! De stiller seg overrasket over reaksjonen, og topper det med ønske om hakekors også, herregud for noen dumme foreldre..... Farens ord: ''- La oss si han vokser opp med og henger med svarte folk. Det går fint, det bryr jeg meg egentlig ikke om. Det er hans valg, sier han.'' ''egentlig'', bare der skurrer det, tydelig at de er rasistiske... Forøvrig, så hadde de forsøkt å bestille kake i 3 år, de hadde ikke fått det..! Men det 3 året hadde det toppet seg meg også ønske om hakekors... Slike folk er skumle!!!!!!!!!!!! Dumme, men skumle.....
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #14 Skrevet 18. desember 2008 Huff, stakkar unge! Men er det lov å kalle ungen det? Finnes jo regler på slikt, navnet kan ike brukes dersom det kan bli til belastning for barnet...Eller? Synd å si det, men min unge hadde ikke fått vært sammen med et barn med sånnt navn, hadde aldri i livet sendt ungen min til det hjemmet for å leke for eksempel! At han skal få "svarte venner" tror jeg ikke faren skal bekymre seg for...Med et slikt navn skal det vel godt gjøres å få venner i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #15 Skrevet 18. desember 2008 De foreldrene kan jo ikke være nazister. Må være helt normale i hodet. Det er vel kanskje på tide vurdere dem skikket som foreldre når de ikke bryr seg om at ungen kommer til å få en helvetes oppvekst. Det er ikke nødvendigvis de det går utover, det er det stakkars barnet.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #16 Skrevet 18. desember 2008 Sikkert lov i USA, i Norge har det vært forbudt siden 1945.. lurer på, dersom det ikke hadde vært forbud, om noen faktisk ville kalt ungen sin det? Eller Vidkun? Sykt, sykt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #17 Skrevet 18. desember 2008 Jeg synes det er barnemisbruk rett og slett. Burde være forbudt med lov. Nå er det jo noen som sier at navnet skjemmer ingen, og feks ble jo Barack Hussain Obama valgt til president i USA.. men det er jo annerledes da. Denne gutten var jo oppkalt med klar referanse til navnefaren. Det som overrasker meg er ikke at foreldrene oppkalte han, jeg vet jo at de finnes mye syke mennesker, men det burde være en lov som beskytter uskyldige barn mot å få et slikt stempel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå