Lellemor Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Skulle inn på formiddagen på overtidskontroll, di valgte og ikke gjøre noe, men haller ha meg til observasjon et par dager først.. Joda, klokken 6 fikk jeg menssmerter som kom og gikk ganske hyppig.. tenkte, jojo.. detter er bare kynnere så jeg brydde med ikke noe om det.. det fortsatte i samme styrke fram til klokken 11, så jeg ba dem om å kjenne etter.. det var ingen åpning, å jordmor kunne ikke kjenne mormunnen engang... Di sa jeg heller skulle få noe å sover på.. fikk en paracet og sen sovetabelett.. ved ett tiden måtte jeg på do, fikk ikke sove noe forresten. riene var svake, jeg took den som kynnere da.. kjennte det pressa så fælt mot endetarmen da.. klokken 2 sa jeg til den at det kjenntes ut som jeg hadde pressrier, bare at di ikke var vonde.. di skulle undersøke meg, jeg hadde da 7 !!!! cm, jordmor like sjokkert som meg.. husker ordene hennes, neimen jenta mi, du er jo klar til å føde snart.. rett inn på fødestua da.. 56 minutter senere kom jenta etter et par pressrier.. det føles fortsatt som om jeg ikke har hadd ordentlige rier.. helt rart.. hadde alle fødsler vært sånn =) helt fantastisk... ikke noe smertestillende, hvis du ser bort fra paraceten jeg fikk "for å sove på "
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Gratulerer så mye! Hørtes ut som en flott fødsel ja - jeg bestiller en sånn en!
Susie & Desembergullet Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Gratulerer med prinsessa! Deilig med en "lett" fødselshistorie, den tar jeg imot med takk! Nyt barselstiden og lykke til!!
:*lillefru*:har født*: Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Gratulerer så mye med jenta & velkommen til verden Prinsesse ) Ønsker dere masse lykke til!! God Jul & Godt Nytt År ) ps sånn fødsel vil jeg ha og )
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Gratulerer! Sånn skulle alle fødsler vært :-)
Itsrejk Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Gratulerer med jenta - og med drømmefødsel!
Maya_1 Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Ja takk, jeg bestiller en stk. sånn fødsel! Gøy å høre forskjellige historier. Gratulerer masse!
Lellemor Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2008 takk, lykke til til dere og
Tøvsjura Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 herlig måtte min fødsel bli like fin som din eller like fin som den forrige jeg hadde for 2,5 år siden lykke til videre og kos deg med jenta! god jul til deg og dine
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 Gratulerer så masse med jenten og en fantastisk fødsel!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå