Gå til innhold

Der blinka det gitt:-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble knipset i fotoboks langs vegen i dag:-( Skikkelig irriterende.

 

Sitter her å prøver å huske hva det er folk bruker for slags triks for å komme unna disse bøtene, det sies jo at det kun er 50 % av "blinkene" det blir betalt bøter for. Mange har fortalt om dette, men jeg har liksom ikke fulgt så nøye med når folk har fortalt fordi det ikke har angått meg, før i dag......

 

Noen som kan gi et tips? Passer jo aldri med bot, og iallefall ikke nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følg fartsgrensene? =P

Skrevet

Kjør utenlandsk bil:P hehe....

Skrevet

Å kjøre utenlandsk bil hjelper ikke lenger. Nå har myndighetene så god kontakt over landegrensene at de finner vedkommende uansett, og de har avtaler med inkassoselskaper i hvert fall i de fleste europeiske land.

 

Å holde seg til fartsgrensen hjelper:-p

Skrevet

Er litt for sent å tenke på fartsgrensen i dette tilfellet. Første fartsbot på 15 år, og så i en boks da! Kunne jeg ikke i det minste møtt en kjekk politi:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Holde fartsgrensa ;) Var ikke noe bedre å bli stoppa av en kjekk politimann for min del, jeg fikk bot på 3600 kr likevel!

Skrevet

Velkommen etter og takk for bidraget til UP's julebord 2009!

Skrevet

Hold fartsgrensa eller ta bussen!

 

Ingenting er mer irriterende enn folk som skal "lure" seg unna når de har gjort noe "ulovlig" Det er en grunn for at det er fartsgrenser...

 

 

Skrevet

En liten vandrehistorie om en som ble "knipset"

 

Han ble skikkelig irritert og tenkte "jeg kjørte jo ikke for fort, her må det være noe feil". Han rygget tilbake, kjørte sakte forbi og jammen meg blinket det igjen. Han gjorde det samme en 3. gang og det ble på nytt tatt bilde.

 

En tid senere kom det 3 bøter i posten fordi han ikke hadde brukt bilbelte!

Skrevet

du betaler ikke bota før om minst 2mnd

først får du en bot fra politiet at du vedkjenner deg at du kjøre der og der...så sender du den tilbake også får du bota noen uker etterpå...

tror ikke du kommer ut av dette, de har bilde av deg hos polititet :)

har du kjørt for fort så må du betale for det også!!

du får holde fartsgrensa så slipper du å få bot da jente hehe

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...