Gjest glade jul Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 for den var visstnok for stor, og så senere samme dag sier at jeg må ikke drikke vann, for det er fett og da kan jeg bli tjukk... Kunnskapen er det tydeligvis så som så med, og det var ikke nettopp bekymring i stemmen da det med magestørrelsen kom opp heller, men hun har aldri kommentert sin egen kropp før. Vi har heller aldri snakket om fet og usunn mat i forhold til kroppsfasong heller, bare sagt at sukker ikke er bra for kropp og tenner. Og så måtte jeg forklare litt da hun så et bilde av en mann som sikkert veide 400 kg. Ellers når vi snakker om mager er det babyer inni dem. Jeg blåste av det med hennes mage med at det slett ikke var for mye mat i den, tvert imot var den tom og at nå må vi snart spise frokost for å holde oss friske og raske Men er det et vanlig tema i denne alderen da? Hva forklarer dere om kropp og utseende? Jeg vil virkelig ikke at hun skal bekymre seg for sånt allerede, da blir barndommen fryktelig slitsom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå