to jenter og ett gull i magen Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 er det vondt? skulle få masse bedøvelse så hu mente je ikke skal kjenne noe. hvor lenge må jeg sitte i stolen? vi skulle ta det i tre omganger, fikk midlertidig fylling i dag, rotfylle neste gang og ett eller annet en tredje gang.
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Det kommer til å gå veldig fint :-) Jeg har tannlegeskrekk til tusen og gruet meg skikkelig, men ble overrasket over hvor lett det gikk. Tror skumle historier om rotfyllinger hører fortiden til. Lykke til :-)
OsloMor Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 En stor regning, kan du med sikkerhet forvente iallefall.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2008 ville komme på ca 4500 for hele tanna sa hu:) hvor lenge må jeg regne med og sitte den ene gangen?midlertidig fylling i dag og siste aner jeg ikke, men hvor lenge på selve rotfyllinga?
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Nerven er jo allerede fjernet, så det eneste er at det tar litt tid å rense ut og fylle i nytt. Ikke vondt iallefall. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå