Gå til innhold

Lekekjøkken til gutt... ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror snuppen vil syns at det er skikkelig stas..

Noen andre med små gutter som har det...??

tilbud på obs til 400 kroner.. med 40 deler..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår får det til jul. Han elsker det til barne til en venninne av meg

Skrevet

Junior har det =)

Veldig stas! Spes å vaske klær i vaskemaskinen =)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hadde det ikke vært for at storesøster har, så hadde vi nok kjøpt det ja. Minsten på 15 elsker det!!

Skrevet

Jeg har kjøpt til 2 åringen vår til jul :-) Han lager masse mat om dagen, mest cappucino, suppe og pannekaker :-)

Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe det til min når han blir stor nok :D

Skrevet

Gutten vår på 3 år får til jul. Og han ønsker seg det, hvis jeg spør hva han ønsker seg i pakke av nissen sier han kjøkken. Han har lekt med ett hos en lekekamerat og leker ofte kjøkken og "lage mat" både hjemme og i bhg. Han har til og med "skrevet" brev til nissen (han tegner og jeg skrev).., som ble postet til besteforeldrene. Det er de som gir kjøkkenet.

Så her blir det helt klart en innertier med kjøkken! :o)

Skrevet

Gutten vår får lekekjøkken fra oss i julegave i år. :)

Tror han kommer til å like det godt, han er veldig glad i å leke at han lager mat.

Kjøpte et fra OBH Nordica til 349,- inneholder lekemat og masse tilbehør. Var på tilbud på en eller annen lekebutikk.

Skrevet

takk for svar jenter!

ja, det er et obh nordica vi har sett også.. tilbud her til 399.. ;)

Skrevet

Lillegutt her på 17mnd får også lekekjøkken til jul.-Det er virkelig det store :D

Skrevet

han har lekt mye med kjøkken ja..... men jeg gidder ikke kjøpe fordi. Han har litt kjeler g stekepanner i plast + kopper, asjetter, kaffekanne og sukker og fløtemugge som han og lillebror leker mye med.

Skrevet

Poden vår på 18 mnd får til jul, var vel obh nordica med ørten deler :) Han elsker å "lage mat" i bhg så vet han kommer til å bli overlykkelig !!!

Skrevet

Jeg har vurdert det, men det ble ikke kjøpt i år. Har ikke "tørt" å nevne det for pappaen. Han er helt imot "jenteting". Da jeg nevnte dukke, fikk han bakoversveis. Redd han skal bli homofil... (rister oppgitt på hodet)

Skrevet

gutten vår får det til jul, tror han kommer til å elske det!!! han er to, alle steder vi har vært hvor det er lekekjøkken har han vært overbegeistret for.

nå om dagene bor han nermest på kjøkkendisken vår, blir godt når han får sin egen plass.

Skrevet

Sønnen min har det og elsker å leke med det!

Skrevet

Min sønn fikk to stk til jul i fjor og har lekt med de jevnt og trutt hele året:) han elsker å lage mat og hjelper meg med middagen hver eneste dag, mojjo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...