Gå til innhold

AHHHH...Jeg er så sint!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utrolig sint for ingenting!! Så teit, men jeg klarer ikke å kontrollere det! Nå skal jeg prøve og bake for å kjevle ut noe av sinnet.... Flere nygravide som holder på og KOKE over!!!!!!!!????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, hatt enkelte slike dager ja.

Stakkars mennene våre

Skrevet

ENDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

uff da, trykte meg ut jeg...da prøver jeg igjen=)

har følt meg såååå alene med dette jeg. har jo ikke kontroll over meg selv og sinnet. har vært veldig sliten den siste tiden,og har følt meg utrolig ubrukelig når jeg ikke får gjort det jeg pleier så det kan jo også ha litt å si.

ja stakkar mannen min. for jeg føler virkelig at han kan være ubrukelig til tider,men jeg vet jo at det er jeg som er hårreisende snåååål fortiden.. hehe ikke greit å være menn, men heller ikke greit å være den gravide når det blir sånn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

må si jeg gleder meg til å få babyen i armene å bli normal igjen.

Skrevet

JAAAA...er så svangerskapssur at det er flaut. Og for ikke å snakke om hvor slitsomt det er! Jeg er ikke helt nygravid da, men har vært sånn siden begynnelsen... og blir bare verre og verre... *skjerpings*

Hormonene freser virkelig rundt i meg i denne graviditeten. I går så ble jeg så sinna og lei meg for noen bagateller at jeg er sikker på at om det hadde kommet en sykebil på den parkeringsplassen mannen min og jeg satt i bilen og kranglet på, så hadde de dratt meg inn i ambulansen, og stengt meg inne på lukket avdeling;o) Skikkelig hormontroll! Jeg mener fortsatt mannen min var litt ufin, men det får da være måte på reaksjon da!

Jeg får trøste meg med det at det ble bare verre og verre jo lenger ut i svangerskapet jeg kom sist... hahaha... så dette ser jo virkelig lyst ut;o)

Skrevet

Takk og lov for at det er flere av oss, jeg blir jo sint av at jeg er sint!!...med andre ord en litt dum sirkel. Hihi... litt komisk da TusseMor om du hadde blitt dratt avgårde i tvangstrøye, diagnose: ekstrem svangerskapsraseri!

Skrevet

hihi... det er det som er så sinnsykt frustrerende. Man skjønner selv at nå er man litt ute og kjøre... men det å klare å hente seg inn? Det går IKKE! Kjenner det bobler og koker, så kanskje man klarer å roe seg bittelitt ned. Men da har man selvfølgelig gjort gubben sur, og han kommer med akkurat DEN kommentaren som starter vulkanutbruddet. Hahaha... godt ikke alle dager er like ille da... ;o)

Men ja, du skulle virkelig ha sett meg altså! Mannen min sa senere at han aldri, noen gang hadde sett noen så forbanna som det jeg var da. Han var lettere sjokkskada stakkars.. hihi...

Huff...jeg høres jo helt sinnsyk ut, men noen ganger er det ikke like lett å kontrollere disse hormonene. Selvom jeg prøver veldig å ta meg sammen!

Lykke til videre med hormoner og førjulstri;o)

Skrevet

hahaha...ler så jeg griner her tussemor&lillegutt&minismurf

kjenner meg sååååååå godt igjen at det kunne vært meg som hadde skrevet dette. helt utrolig at man kan bli sånn. du høres ikke sinnsyk ut bare "veldig gravid" som jeg sier. det er jo så vanskelig å vite når man overdriver en reaksjon eller ikke nå, at bare det er frustrerende.

men trur jeg kunne blitt innlagt mange ganger ja...allerede...hehe

mannen min gleder seg til dette er over. men når han sier det så blir jeg faktisk litt sur,og føler jo at om jeg er gravid eller ei så er det han som er dum nå...ikke jeg....er ikke lett dette nei.

Skrevet

ja!!!!! jeg er sinna som en fele!! gravid + røkeslutt = hissigpropp uten selvkontroll!

I stad kom mannen min fra jobb og noe av det første han presterer å si er : ja du har vel røka i dag du! har du røka eller?

Og når man sitter der med røksug og ikke har fårr seg no på noen dager så kommer han som du ventet skulle støtte deg å tror du har misslyktes............................BOOOM sa det i ullhue mitt da gitt ;)

kjefta gubbe opp å ned og pessimist å ikke har tro på kona si, osv, osv

Så han tørte ikke si mer til meg på noen timer! off det er slitsomt alså!

blir gal av meg selv, har jo ikke selvkontroll!

Skrevet

merkelig dette her!! jeg bråsluttet å røyke i sommer da jeg fant ut at jeg var gravid, ca 5 uker..var kjempesint og klikka i vinkel for alt og ingenting, så gikk det plutselig over så jeg har tenkt det sikkert var pga røykeslutt...nå er jeg 30 uker på vei, og griner og kjefter om hverandre...får heldigvis endel forståelse fra min kjære, men er vondt å gå rundt med dårlig samvittighet hele tiden...føler jeg hele tiden unnskylder meg, også er det jo ikke som at jeg har vært helt idiot med vilje...alle rundt meg sier at ja nå er det ikke lenge igjen, og at det går fort mot mars...bare det kan få meg til å bli kjempesint, synes ikke det går så veldig fort jeg...sover ikke om natta pga svette og uroligheter i kroppen, og for ikke å nevne halsbrann!!! skal det virklelig være sånn i ti uker til????krever sitt den lille spira her =) eneste som holder motet mitt oppe nå er tanke på å holde den lille saken i armene, lurer sånn på åssen den ser ut =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...